Друг живот с мама и сестра. Връзка с майка и сестра

Добър ден. Ще започна с предисторията.

Така се случи в нашето семейство, че аз съм най-голямата - дъщеря на баща ми, най-малката - на майка ми. Сега сме на 30 години с малка разлика - и положението е същото. Родителите живеят в един апартамент в състояние на въоръжено примирие, но не искат да се развеждат и да споделят имущество: не говорят една седмица, след което отиват на ски заедно.

Освен това семейството се разпадна на 2 коалиции - майка ми се оплаква на любимата си от баща ми, те си шушукат нещо там, мълчат пред баща ми и мен. Татко идва да ме посети - оплаква се мама.

Със сестра ми също имаме обтегнати отношения цял живот - общуваме заради децата си, те обичат чичовците, лелите, бабите и дядовците. Със сестра ми имаме коренно противоположни възгледи за живота, различни жизнени интереси и цели.

Преди раждането на дъщеря ми почти не общувах с майка ми и сестра ми в продължение на 10 години - практически нямаше за какво да говорим, сега общуваме почти всеки ден, т.к. живеем наблизо и дъщеря ми обича баба си и леля си и ги посещава.

Наскоро майката на майка ми почина и дядо ми остана сам в двустаен апартамент. Майка ми планира да го премести и да даде апартамента му на сестра ми. Дядо не иска, но той е на 85 години, почти е глух, а майка му, под прикритието, че се грижи за него, просто ще го транспортира насила. Освен това той може да се заобиколи и е напълно достатъчно просто да го посещавате през ден или всеки ден, защото всички живеем наблизо. Но майката на баща й не я обича много, тя го обвинява, че той е този, който е „мъчил майка й през целия й живот“, когато е пиел много дълго време, той не се е грижил за нейното възпитание, така че тя не му пука за неговите желания и психологически комфорт. Това, което я тревожи, е, че любимата й дъщеря има безделник, дете на ръце и няма изгледи да живее под наем, а в собствен апартамент.

Освен това сестрата и съпругът й напълно споделят тази идея, да вземат ипотека или да търсят втора работа за съпруга си, но сестрата не иска да ходи на работа от постановлението - детето е на 1,5 години. Някога съпругът й имаше 1-стаен апартамент, наследен от баба си, продаде го, инвестира в бизнес, фалира, сега без бизнес и без апартамент, и без перспектива. Дайте ни друг апартамент...

Аз също живея под наем с детето и съпруга ми, но работя на 2 места дори и в отпуск по майчинство и през годините на упорит труд натрупахме и почти построихме апартамент за себе си в споделено строителство, за шест месеца, мисля, че вече ще живеем в него.

Мама дава на сестра си апартамент на сребърен поднос и дори с цената на принудително преместване на дядо си.

Сега дори не знам как да общувам с тях (майка, сестра) по-нататък? Ако това бяха непознати, никога повече не бих искала да ги видя и не бих се ръкувала, но никога да не заведа дъщеря си при леля ми и баба ми изглежда жестоко към детето. Или си мисля напразно и дъщеря ми спокойно ще забрави леля си, братовчедка и баба си, ако спрем да си говорим?

Е, това е толкова объркващо и объркано. Може би вашите коментари, дори груби, ще ви помогнат да разберете и оцените ситуацията отвън.

Добър ден. Ще започна с предисторията.

Така се случи в нашето семейство, че аз съм най-голямата - дъщеря на баща ми, най-малката - на майка ми. Сега сме на 30 години с малка разлика - и положението е същото. Родителите живеят в един апартамент в състояние на въоръжено примирие, но не искат да се развеждат и да споделят имущество: не говорят една седмица, след което отиват на ски заедно.

Освен това семейството се разпадна на 2 коалиции - майка ми се оплаква на любимата си от баща ми, те си шушукат нещо там, мълчат пред баща ми и мен. Татко идва да ме посети - оплаква се мама.

Със сестра ми също имаме обтегнати отношения цял живот - общуваме заради децата си, те обичат чичовците, лелите, бабите и дядовците. Със сестра ми имаме коренно противоположни възгледи за живота, различни жизнени интереси и цели.

Преди раждането на дъщеря ми почти не общувах с майка ми и сестра ми около 10 години - практически нямаше за какво да говорим, сега общуваме почти всеки ден, т.к. живеем наблизо и дъщеря ми обича баба си и леля си и ги посещава.

Наскоро майката на майка ми почина и дядо ми остана сам в двустаен апартамент. Майка ми планира да го премести и да даде апартамента му на сестра ми. Дядо не иска, но той е на 85 години, почти е глух, а майка му, под прикритието, че се грижи за него, просто ще го транспортира насила. Освен това той може да се заобиколи и е напълно достатъчно просто да го посещавате през ден или всеки ден, защото всички живеем наблизо. Но майката на баща й не я обича много, тя го обвинява, че той е този, който е „мъчил майка й през целия й живот“, когато е пиел много дълго време, той не се е грижил за нейното възпитание, така че тя не му пука за неговите желания и психологически комфорт. Това, което я тревожи, е, че любимата й дъщеря има безделник, дете на ръце и няма изгледи да живее под наем, а в собствен апартамент.

Освен това сестрата и съпругът й напълно споделят тази идея, да вземат ипотека или да търсят втора работа за съпруга си, но сестрата не иска да ходи на работа от постановлението - детето е на 1,5 години. Някога съпругът й имаше 1-стаен апартамент, наследен от баба си, продаде го, инвестира в бизнес, фалира, сега без бизнес и без апартамент, и без перспектива. Дайте ни друг апартамент...

Аз също живея под наем с детето и съпруга ми, но работя на 2 места дори и в отпуск по майчинство и през годините на упорит труд натрупахме и почти построихме апартамент за себе си в споделено строителство, за шест месеца, мисля, че вече ще живеем в него.

Мама дава на сестра си апартамент на сребърен поднос и дори с цената на принудително преместване на дядо си.

Сега дори не знам как да общувам с тях (майка, сестра) по-нататък? Ако това бяха непознати, никога повече не бих искала да ги видя и не бих се ръкувала, но никога да не заведа дъщеря си при леля ми и баба ми изглежда жестоко към детето. Или си мисля напразно и дъщеря ми спокойно ще забрави леля си, братовчедка и баба си, ако спрем да си говорим?

Е, това е толкова объркващо и объркано. Може би вашите коментари, дори груби, ще ви помогнат да разберете и оцените ситуацията отвън.

Запазено

Добър ден. Ще започна с предисторията. Така се случи в нашето семейство, че аз съм най-голямата - дъщеря на баща ми, най-малката - на майка ми. Сега сме на 30 години с малка разлика - и положението е същото. Родителите живеят в един апартамент в състояние на въоръжено примирие, ...

"/>

Добър ден. Бих искал да опиша проблема си накратко, но не знам дали мога. Аз съм най-малката дъщеря, имам по-голяма сестра. Мама се разведе с баща ми, когато бях на 2 години, или по-скоро той избяга от нея, посочвайки ежедневните скандали като причина. Това прочетох в документите за развода. Доколкото си спомням майка ми казваше, че със сестра й са приятелки, а аз бях най-малката. Тя също каза, че често боледувам, вярно е, и беше принудена да остави баща си в друг град сам, за да ме лекува, и затова се объркаха. Мисля, че ме е родила, за да му запазя второто дете, но не се получи. От дете тя ме наричаше бук, булдозер и мрачен. Но тя ме изпрати в добро училище и ме обличаше така, както се обличаха децата от богати семейства. Тя хващаше всяка работа, за да ни отгледа като никой друг. Дойдоха 90-те години, сестра ми се омъжи, а майка ми остана без работа. След училище влязох в университета и рано започнах да печеля допълнителни пари. Почасовата ми работа ни хранеше. Тогава сестра ми се разведе и дойде при нас с малката си дъщеря. Те живееха само с моите пари, сестра ми влезе в аспирантура.Започнах да печеля добри пари и разменихме копейката на майка ми за банкнота от три рубли в добър район. Две години по-късно се ожених за съученик. Тогава мама каза защо ти получаваш всички хубави неща, но сестра ти няма късмет. Когато казах, че ще отида да избера рокля за сватбата си, тя вдигна рамене, давай. Но си поръчах от една шивачка и отидох да пробвам. На сватбата единствените думи, които чух от майка ми бяха, че не искаш да каниш повече гости, но колко весело щеше да е. Но преди моята сватба тя се скара със сестра си, така че настроението на гостите от моя страна беше същото. Всъщност роднините ми не са склонни към разврат, с изключение на майка ми.
Тогава сестра ми убеди майка ми да ме изпише от общия апартамент, което тя веднага направи.
Със съпруга ми заминахме за друг град, намерих си работа, изпратих им пари. Сестра ми трябваше да "смазва" надзирателите, а майка ми ми се обади да ми иска пари. Давах без да искам, редовно. Година по-късно очаквах бебе. Съпругът ми замина в командировка в чужбина, аз трябваше да отида с него, но бях много бременна и за да се справя по-лесно отидох при майка ми да раждам. Тук те се показаха за първи път. Когато парите, които носех със себе си, свършиха, съпругът ми започна да изпраща сума всеки месец, която не беше това, което очакваха. На мен с детето ми стигаше, но не и за техните обиколки по магазините, а от мен имаха повече. Започнаха да ме изгонват. Кажете да отидете при майка си или чичо си, за да живеете. Майка вика, ти нямаш майка! Синът ти ще порасне като наркоман, а съпругът ти ще си сложи крака на лицето, махни се оттук с твоята отрепка. Срамувах се, че имам такива отношения с близките си, а не съм ходил при неговите роднини. Междувременно съпругът ми, след като отиде в чужбина, първо се забави, за да ми се обади, и аз останах при тях дълги шест месеца. Тръгнах със съзнанието, че нямам дом в този град.
Година по-късно очаквахме второ дете и се обадих на майка ми да ми помогне в САЩ. По някаква причина имах увереността, че животите ни трябва да са тясно свързани. Разбира се, тя се радваше да отиде в САЩ. Но детето се роди болно и живя един месец. Два месеца след това разбрах, че големият син има аутизъм. Майка беше наблизо, тя веднага съобщи на всички, че свекърва ми каза, че има болни хора в семейството си и прехвърли цялата вина върху съпруга си. Естествено и аз го обвиних. Не знам как го издържа, сигурно защото имаше истина за болестите в семейството им.
Тогава изтече договорът на съпруга ми и се върнахме в родината. Често се обаждах със сестра ми и майка ми. Намерих работа и отново започнах да давам пари за майка ми. Предадох го чрез сестра ми, веднъж случайно разбрах, че сестра ми, като е дала тези пари на майка ми, не е казала, че са от мен. Тя също се промени
този апартамент, който беше купен с мое участие, за двама, а майка ми се изнесе отделно. Но и двете бяха предназначени за мен. Майка каза, че е защото тя няма съпруг, но аз имам.
Майка ми идваше на гости и ми правеше скандали. Тя каза, че животът ми е разбит и свършил, че трябва само да легна на верандата и да се моля. Че всичко е наред, но когато детето е болно, тогава всичко не е радост. Та тя ме докара до истерия и после вика, трябва ти психотерапевт, ти самият си полудял. И когато бяхме на гости, тя разказваше на всички как синът ми скача с кикотене на обществено място, като винаги добавя, събувайки гащите си. Здравето ми се влоши, отидох да посетя сестра си, но попаднах в болницата и лежах 4 месеца, без да ставам в дома й. През това време тя беше доста уморена от мен и започна да ме обвинява в атрибути, въпреки че имах собствени пари. Но как ми дойде на врата, когато бях млад и тя се разведе? По това време майката гледала сина си в друг град. Зад гърба ми тя настрои съпруга ми срещу мен. Когато бях в болницата, тя каза, че съм му изневерила преди сватбата. Не знаех за това, когато ме изписаха, исках да пусна майка ми да си отиде у дома, но тя не искаше да си тръгне, мисля си в очакване на скандала и как мъжът ми ще ме изгони, след като научи цялата истина. Без да чака, тя беше разочарована, скара се с мен и се обърна срещу съпруга си.
Сестра ми междувременно завърши аспирантура, защити се и ми каза, виждаш ли колко ниско падна, но аз съм добре.
След това отново се събрахме в чужбина. Майка каза да ме вземеш с теб, няма да правя проблеми. Сестра ми, съскайки от завист, каза, защо ти трябва това в чужбина, по-добре щеше да живееш на село, но детето щеше да е здраво. След това отново й дадохме пари и тя взе голяма сума, тъй като отново се защити от доктора.
И когато тя се защити, тя ми каза, че има 50 мъже и всеки би й направил здраво дете, а аз имам един от съпрузите си и той роди болни деца. Казах й, нека някой от твоите хора върне парите за теб, които взе от нас. Тя се оплака на майка си, че искам пари от нея.
И тогава пак забременях и реших да поканя майка си. Тя не каза веднага на майка си за бременността от суеверие, каза, че синът й трябва да се лекува. Преди година тя го видя, той отслабна, олюля се, не можеше да мине и блок. Но тя забрави това и когато чу за лечението, тя избухна, че дъщерята на сестра й също е болна, не я влачи по лекарите. Тогава тя започна да вика, че се влача по магазините и в чужбина, и балове. Факт е, че за американска виза трябва да покажете, че сте здраво свързани с родината си и ще се върнете. Майката няма нищо и се нави. Сестра ми се страхуваше да й напише пълномощно за апартамента, беше вариант за консулството, но вместо това я получи. За бременност не можеше да се говори.
Тогава сънувах, че нямам майка. Оттогава често сънувах, че казвам на сестра си, че винаги настройваш майка си срещу мен.
Натрупах огромно недоволство и към двамата. Не знам как да се отърва от него. Понякога искам да поканя майка си. Тук е много красиво, бих й купил тоалети, които никога не е имала. При всяка възможност бих ходил на лекари. Но ме е страх какви скандали ще вдигне и как това ще наруши начина ни на живот. Той вече е притиснат от аутизма на сина си. Иначе щеше да ми помогне и щеше да се забавлява повече с нас.
И така аз й купувам дрехи и обувки, а сестра ми ги взема за себе си. Така и парите, пратих голяма сума и майка ми ги даде на сестра ми и тя взе, по дяволите, доктор на науките. И майка ми ми каза, че за теб тези пари, вероятно все още можеш да ги изпратиш. Дадох под наем нашия апартамент в родината и майка ми редовно получава пари от там. Това е всичко, не звъня и не пиша. Не знаят за новороденото в нашето семейство.
Сестра ми веднъж ми писа, ти напълно спря да общуваш. Отговорих, че просто не е възможно както преди.
Бих искал да се отърва от това негодувание. Освен това се страхувам, че внезапно майка ми ще умре, тогава и аз ще имам чувство за вина пред нея. За какво – за това, че не можа да прекрачи тази обида.
Можеш ли да ми помогнеш?

Отговори на психолозите

Здравей Анна! Пишете това писмо отдалеч и нямаме шанс за лична среща.

Описвате много сложна и двусмислена ситуация, в която любовта към майката е смесена с омраза и вина, семейните връзки са свързани с преживяването на предателство - вие сами описахте всичко това.

Вероятно изпитвате отхвърляне от собствената си майка и в същото време невъзможността да живеете без нея. След всичко, през което сте преминали, ви е трудно да изградите собствения си живот автономно. Искате да "купите" правото на любов от майка си и сестра си. Опитът на отхвърлянето ви е заслепил и не виждате как сте били използвани през целия си живот. И майка ти, и сестра ти са добри в това.

Вашите близки почти съсипаха живота ви (удивително е как вие и съпругът ви оцеляхте всичко), но вие сте готови да продължите да изграждате отношения с тях. Помислете за това, оцеляхте - защо трябва да привличате майка си в семейния си живот сега, ако тя никога не го е оценявала.

За да се справите с всички тези преживявания и да изградите своя самостоятелен и независим живот е важно да се подложите на личен анализ (юнгиански или класически).

Ако нямате такава възможност - готов съм да работя с вас по Skype - 2 пъти седмично в строго определени часове и дни.

Тази работа може да продължи доста дълго време. Но само в този случай ще можете да изградите нови отношения с близките си (не казвам, че трябва да скъсате с тях завинаги) и да защитите живота си от посегателства и манипулации от тяхна страна.

Така или иначе имате нужда от подкрепа. Имате нужда от много сила, за да отгледате децата си.

И все пак има една народна мъдрост: „Ябълката не пада далече от ябълковото дърво“. Много скоро ще започнете да забелязвате, че проявявате всички черти, които притежава майка ви - истеричност, скандалност, завист и т.н. Често се идентифицираме с тези, които отхвърляме, тези, от които страдаме. За да избегнете повторение, е важно да започнете работа върху себе си в лична психотерапия (анализ).

А за сметка на чувството за вина - значи всички умираме рано или късно. Този страх проявява неизразена агресия, гняв и болка, изпитани във връзката ви със собствената ви майка и сестра. Направете стъпка - отидете на личен анализ (по-добре лични или скайп консултации).

Надявам се, че не съм обидил чувствата ти.

Добър отговор 4 лош отговор 0

Въпрос към психолога:

Аз съм на 17 и току що завърших гимназия. Проблемът е в майка ми. Тя замина за друг град да работи, когато бях на 6, така че свикнах без нея. Тя идваше веднъж месечно или аз ходех при нея. Самата мама е от сериала "не бъди приятел с това, не ходи там", т.е. тя ми забранява да общувам с единствения ми приятел, какво да говоря за момчета и изобщо за връзките като цяло, тя ме моли да покажа цялата кореспонденция и снимки, да се прибирам в 6-7 вечерта, да не ходя в други градове, дори близки, тя се опитва да контролира всяка стъпка и се грижи като 10-годишно дете. Когато се опитах по някакъв начин да намекна, че трябва да имам лично пространство и въпреки че не съм стар, не съм и малък, за да се гавриш така с мен, всичко се превърна в скандал, в който тя само твърди, че аз нямам собствено мнение и някой ме убеди да го кажа, защото майка ми е по-добра от другите и се грижи за мен, а тя извърта думите ми и прави физиономии, като по този начин ме изкарва. От детството тя ми забрани всичко, така че се срамувам да говоря с непознати, страхувам се да говоря с възрастни, като лекари, понякога очите ми започват да сълзят, можете да мълчите за разговор с момчета. Аз съм затворена и срамежлива и ми е трудно да се преборя с това в себе си, но така се опитвам вече година и половина и успявам. Появи се млад мъж, за когото майката, разбира се, не знае. Моля за съвет и други неща от друга възрастна жена, семейна приятелка, която ме разбира и подкрепя. Мнозина се опитаха да говорят с майка ми: този приятел на семейството, и сестра й, и баща, но всичко напразно, защото. тя все още стои на позицията си. Въз основа на всичко това е ясно, че ми е по-лесно да не живея с нея. Сега има въпрос за допускане. Татко каза, че щом замина да уча, няма да плаща за мен, все едно вече е "погасил" своето. Финансовата ми сигурност остава при майка ми, но при други скандали тя винаги казва, че съм неблагодарна, въпреки че аз самият не я моля за нищо. Аз не се карам с нея, но тя с мен. По-често просто мълча или плача, че тя мрази и мога да си ударя лицето с кърпа за това. След това се обажда на сестрите и приятелките си и казва какво ужасно дете. Исках да отида да уча в Полша (аз съм от Беларус), но тогава майка ми пак може да ме упрекне с пари, дори може да отиде с мен да живее там, може и да отиде с мен, ако вляза в столицата. Тя обяснява това с думите, че „преди не съм живяла с теб, но сега трябва да съм наоколо“. Ще ми е трудно с нея и ще ми е трудно да съществувам за нейните пари. Има вариант да отида в друг областен град в колежа, където учи чичо ми, където майка ми определено няма да отиде. Току що се появи възможността да печеля пари и няма да завися от майка си. Но тя ще го приеме с враждебност, че няма да ме има и че ще го направя както искам. Затова бързам по два начина: да вляза в Полша, което ще сбъдне мечтата ми да замина оттук, но за парите на майка ми, освен това е много вероятно тя да ме последва, така че ще трябва да го изтърпя , но без огромен скандал или отидете в Гомел, където вече има апартамент на роднини, за да учите и живеете там, за да печелите пари по това време, но ще последва огромен скандал, че съм неблагодарен, това как е, и т.н. Не знам как да продължа.

На въпроса отговаря психологът Голодова Алмира Миралиевна.

Здравей Наташа!

Страхотно е, че работите върху проблема с изолацията и ограниченията и успявате!

Нека се опитаме да разберем защо една майка се държи с вас като родител на 10-годишно дете: „моли ви да покажете цялата кореспонденция и снимки, прибира се в 18-19 часа, опитва се да контролира всяка стъпка и се грижи, прави скандали"?

До 6-годишна възраст те е отглеждала майка ти. Тогава тя беше принудена да замине за друг град по работа. Сега тя се опитва да компенсира "майчинството" си по свой начин. Следователно за нея е НЕОБХОДИМО. Майка ви е емоционална + чувства се виновна пред вас (може да не го признае на никого, включително на себе си) + вярва, че принадлежите само на нея (забранява да се сприятелява, да общува с други, страхува се да не загуби вниманието ви). Тя оправдава поведението си пред сестрите и приятелите си с това, че си „ужасно дете“, трябва още да се възпитаваш. За лично пространство и млад човек не може да става и дума (не мога да приема, че си на 17 години, твоето израстване).

Свикнали сте да правите без майка си дълго време. Разбирате, че не сте малки, опитахте се да "намекнете" на майка си за това.

Как реагирате на поведението на майка си? Мълчи или плачи, не подреждай нещата (градивно). Много хора са говорили с майка ми: и баща ми, и приятел на семейството, но не и ти.

Сега ти, Наташа, ще имаш допълнително обучение. Изправени ли сте пред „препъникамък“: Полша или Гомел? Да зависиш от майка си или да печелиш пари сам?

Всъщност зависиш от майка си само финансово, тъй като получаваш подкрепа, разбиране и съвет от семеен приятел. Рейтинг 5.00 (4 гласа)

Минаха 2 седмици, откакто марамойката се премести у нас...

Децата вечер тичат при баща си на 11-ия етаж за всякакви момчешки въпроси, играха тенис на маса с татко и „новата му леля“ няколко пъти, прекарват втората неделя с тях, докато работя ...
Според мен всичко все още е доста приемливо: децата не са тревожни, не са разстроени, самите те казват, „не са мислили, че всичко ще бъде наред, леля ми готви вкусна храна, тя не се натрапва, тя само пита за училище, ще ходят във ваканция през зимната ваканция, предложиха да им съставя компания" :)
Децата само категорично отказват да се разхождат с тях преди лягане (не искат съседите и приятелите да ги виждат заедно) и отиват в „нашата селска къща“ (не искат да виждат леля си ТАМ)
Донесох го на супата, той разбра и не настоява ... Отношенията ни са равномерни, вчера дори изпрати снимка от концерта на BI-2, държи ме в течение ... И децата и аз не получаваме скучно, времето е топло и сухо, така че тръгваме да караме колело все по-далеч от дома... :)

Но майка ми и сестра ми се умориха от всичко:
"Защо им позволявате да общуват?! Това е перверзно!"
„Тя е никоя и няма как да й се обадите, забранете й да присъства на срещите на бащата с децата!
"Тя ще ги научи на лоши неща, ще ги поквари, ти луд ли си или какво?!"

Когато възразявам:
"Това е" новата любов "на баща им, живеят заедно, децата общуват с баща си, чувстват се добре, защо да се притесняват?!"
"Като си взема нов мъж, и това ли ще е перверзно?! Що за глупости!?"

Мама и сестра отговарят в хор:
"Докато децата не пораснат, не можете да доведете селянин в къщата! Трябва да се посветите изцяло на децата и едва тогава ще се погрижите за личния си живот!"

Какво да правя? Наистина ли се държа ненормално?!
Кои са правилните думи да намеря, за да се успокои семейството ми и да спре да ми изневерява?!

20.10.2013 10:10:46, NafNury

+++)) +++)) 20.10.2013 12:30:13, скучно

IMHO, но вашият модел е нормален, ако ВИЕ → IMHO, но вашият модел е нормален, ако ВИЕ също уредите личния си живот. Какво става с OAK?

Мама и сестра грешат. 20.10.2013 10:30 ч., tYulka

Първо, уморен съм от хормонални → Първо, уморен съм от хормонална контрацепция, пия COC вече 8 години, наскоро преминах към novaring ... :(
Второ, проверявам плодовитостта си и плодовитостта на дъба емпирично... :/
Трето, искам дъщеря с очи като на сърф в Ница... :)
20.10.2013 13:26:22, NafNury

Мечтаех за дъщеря от дълго време, отложих го до → Дълго време мечтаех за дъщеря, отложих го до завършването на строителството на селска къща ... Чаках! :(
Аз съм на 35, той на 40, къде да дръпна ... Каквото и да стане! :)
20.10.2013 13:35:57, NafNury

Не знам... И момче с такива очи → Не знам... Момче с такива очи също ще бъде неотразимо... Дъбът няма да изостави сина си по никакъв начин, той вече целият трепери, когато говори за наследник...
И аз искам момиче! Мислите са материални, аз ще представлявам сладката дъщеря! :)

Не казвам на никого в реалния свят...
Може би това е защитна реакция при развод, забременяване от друг и откъсване от миналото... :/ 20.10.2013 14:31:52, NafNury

Успех :)) Очи с цвета на небето - прости → Късмет:))
Очите с цвета на небето - просто супер :))
Медитирах по-старите мигли и цвета на очите на съпруга за по-малката.
Пух върху теб???
20.10.2013 16:57:14, tYulka

Още ми е рано...(T3) Още съм само на 3 → Твърде рано ми е да ходя там... (T3)
Досега съм чел само 3 конференции: "Семейни отношения", "За себе си, за момичетата", "Самостоятелно пътуване" :)
21.10.2013 10:36:27, NafNury

Благодарим Ви за разбирането и подкрепата! :) От → Благодарим Ви за разбирането и подкрепата! :)
Постепенно се освобождавам от свръхзависимостта, много ме е страх да не стана "придатък на онова семейство", както ми предричат ​​тук... :/
20.10.2013 12:19:48, NafNury

когато двойката ми с "леля" разговаря с → когато моите заедно с "лелята" общуваха с децата ми беше като сърп в половия орган за мен. Но скрих чувствата си и се опитах да се откажа възможно най-често, ако комуникацията беше ползотворна.
Какво трябва да направя?
Сигурно и на вас не ви харесва, когато той е там. Ами дълбоко в себе си. Но ако прекалявате с егоизма в името на децата, тогава защо, по дяволите, са непознати (да, в тази ситуация са непознати, дори и да са сестра и майка), които ще посочват с кого трябва да общуват вашите деца.
Какво движи вашите роднини?
Мама - негодувание и гняв (всичко не е като хората), сестра - банална завист. Като цяло бих посъветвал сестра ми бързо да установи личен живот, в противен случай тя остана твърде дълго в девици ..
Така че, ако бях на ваше място, бих казал: мили мои хора, ако ме тормозите така, скоро ще спра да общувам с ВАС, искате ли това?
20.10.2013 10:53:19, Олсик

"и сестра ми иска отмъщение..." Бих на → "и сестра ми иска отмъщение..."
Ако бях на нейно място, щях да се грижа за личния си живот, тогава няма да има време за жажда
20.10.2013 12:25:42, Олсик

плюе по съседите, както и по → плюйте по съседите, както и по недоброжелателните думи в тази конференция.
Каква тъга мислиш, че ще си помислят хората?
20.10.2013 12:37:54, Магьосник Виагра

При теб всичко е супер. Разбирам темите → При теб всичко е супер.
Доколкото разбирам, темите са изчерпани, радвайте се на живота.
20.10.2013 10:57:22, Антре

не, добре, какви роднини, а? Не → не, добре, какви роднини, а? Не разбирам това желание... всичко да е "по пътя", на всяка цена 20.10.2013 11:06:31, Олсик

Не се притеснявайте, убедете майка си, че това е → Не се притеснявайте, убедете майка си, че това е целият ни живот и тя знае точно как е всичко наоколо и че сестра й не я навива.Всяка майка иска специално щастие за дъщеря си. 20.10.2013 14:45:34, скучно

ами децата? Те също са излезли → ами децата? Те също не искат да излязат на разходка с марамойка.

Можете също да попитате за съпруга си. Той също незнайно защо не иска да афишира служебния си живот с марамойка пред колегите си. 20.10.2013 14:21:51, 2x2

Така че разговорите трябва да бъдат сведени до минимум. 20.10.2013 г. 15:12:44 ч., Галор

нашата "леля" говори така от седем години → У нас "леля" така комуникира вече седем години. Не мога глобално да я упрекна за нещо по отношение на децата. Може би понякога е малко обсебваща, но иначе е активна, грижи се) Колко се нуждае от децата ми, не знам, не мисля, че са необходими. Но съпругът е необходим и важен, заради него той се опитва 20.10.2013 12:00:39, Олсик

Е, още не съм се възхитила на марамойката → Е, скоро няма да мога да се полюбувам на марамой... :/
Но аз се интересувам само от чужди деца - до 3 години, женски, за 10-15 минути ... :)))
20.10.2013 13:16:41, NafNury

Нека децата са добри само когато → Нека децата се чувстват добре само когато всичко е наблизо и светът ще бъде надежден и приятелски настроен за тях. И не се обиждайте от вашите, всички сме различни, те мислят по свой собствен начин и просто все още не могат да приемат вашия начин на живот. 20.10.2013 12:13:23, скучно

Какво означава, че не иска да живее в къщата си? 20.10.2013 12:15:46, Wizard Viagra

Хехе. Нека се опитам да позная. Къща от Ур...ба? → Хехе. Нека се опитам да позная.
Къща от Ур...ба?
20.10.2013 22:52:59 също от Уфа

++)) ++)) 20.10.2013 12:19:46, скучно

Опитах да редактирам снимки, снимки → Опитах се да редактирам снимката, снимките паднаха, като цяло ... :) 20.10.2013 15:34:53, NafNury

Не говоря за бъдещето с моето → Не говоря за бъдещето с моите хора... Денят мина и всичко е наред... :)
Дори не мога да планирам ваканцията си... :(

Времето ще постави всичко на мястото си ... Съгласен съм! 20.10.2013 13:08:52, NafNury

Благодаря за подкрепата! :) И аз се опитвам → Благодаря за подкрепата! :)
Опитвам се и да съм максимално цивилизован... Не винаги се получава, разбира се! :/
20.10.2013 13:07:11, NafNury

Всичко е много добре за вас! И ще има още → Всичко е много добре за вас! И ще бъде още по-добре!

Имам приятел, който често ходеше на почивка със семейства с BJ: той с NJ + BJ с нейния NM + общо дете от BZ + общо дете от NJ + дете на NJ от първия му брак. BZ замина за друга държава, общото им дете живееше или с майка си, или с баща си, където иска и колкото иска, естествено всичко се урежда с училището, а след това и с института.
Тези. Създадоха се 2 пълноценни семейства, отношенията между бившите съпрузи се установиха на приятелски, всички са щастливи в нови семейства и обичат всички деца на двете семейства. Така че всичко може да се случи!

И майка ти и сестра ти се притесняват за теб, ами това им е моделът в главата - не се карай сега, когато му дойде времето, така или иначе ще си го направиш и те ще го приемат :) Току що махнете се от разговорите по тази тема или кажете "да")))
В главата на роднините има всякакви хлебарки)), няма да ги развъждате у дома
Това е вашият живот и само ваш избор, мненията на останалите се чуват и вземат предвид, не повече от 20.10.2013 14:05:58, 3131

Всичко е наред! И не разваляйте ситуацията → Всичко е наред! И не разваляйте ситуацията, като пускате хлебарки на други хора в нея :) 20.10.2013 14:13:48, Слънчев вятър

Не се ли вижда на снимката? O_O С ръст 165 → Не се ли вижда на снимката? О_О
С височина 165 см тежа 70 кг, така че е по-добре да се отърва от 8-10 излишни кг ...
Положението на сестра ми е малко по-зле и е по-интересно да отслабваме заедно, като състезание... :)
20.10.2013 15:43:59, NafNury

Никой не каза ... Аз самият знам, че моят → Никой не каза ... Аз самата знам, че оптималното ми тегло е 60-62 кг, ядох по време на строежа, бях много нервна ... :/ 20.10.2013 16:57:15, NafNury

ако "приятели против", тогава каква реакция → ако "приятелите са против", тогава каква реакция очаквахте от нея?
Вие сам ги настроихте срещу тях, или по-скоро наляхте масло в огъня, а сега очаквате те да подкрепят настоящата ви позиция?
20.10.2013 16:26:57, Окер

Не, не ме обвинявайте → Не, не обвинявайте всичко върху мен ... Те се настроиха, като цяло се опитаха да не ги въвлекат в моите кавги ... :/ 20.10.2013 16:55:00,


Горна част