Još jedan život sa mamom i sestrom. Odnos sa majkom i sestrom

Dobar dan. Počeću sa pozadinskom pričom.

Tako se desilo u našoj porodici da sam ja najstarija - ćerka mog oca, najmlađa - mamina. Sada imamo 30 godina sa malom razlikom - a situacija je ista. Roditelji žive u istom stanu u stanju oružanog primirja, ali ne žele da se razvode i dele imovinu: nedelju dana ne razgovaraju, a onda zajedno na skijanje.

Štaviše, porodica se raspala u 2 koalicije - moja majka se žali svom miljeniku na mog tatu, oni tamo nešto šapuću, šute ispred tate i mene. Tata mi dolazi u posetu - žali se na mamu.

Moja sestra i ja također imamo napetu vezu cijeli život - komuniciramo zbog naše djece, oni vole svoje ujake, tetke, bake i djedove. Moja sestra i ja imamo radikalno suprotne poglede na život, različite vitalne interese i ciljeve.

Pre rođenja moje ćerke, skoro 10 godina nisam komunicirao sa majkom i sestrom - praktično se nije imalo o čemu pričati, sada komuniciramo skoro svaki dan, jer živimo u blizini, a moja ćerka voli svoju baku i tetku i posjećuje ih.

Nedavno je umrla majka moje majke, a moj deda je ostao sam u dvosobnom stanu. Moja mama planira da ga useli i da njegov stan ustupi mojoj sestri. Deda ne želi, ali ima 85 godina, skoro je gluv, a majka će ga, pod plaštom da se brine o njemu, jednostavno na silu transportovati. Štaviše, može i sam sebe da zaobiđe i sasvim je dovoljno da ga posjećujete svaki drugi dan ili svaki dan, jer svi živimo u blizini. Ali očeva majka je ne voli mnogo, krivi ga da je upravo on „mučio njenu majku ceo život“, kada je dugo pio, nije vodio računa o njenom vaspitanju, pa je ona ne mari za njegove želje i psihičku udobnost. Ono što je brine jeste to što njena voljena ćerka ima besposlenog muža, dete u naručju i nema izgleda da živi u iznajmljenom stanu, već u svom stanu.

Štaviše, sestra i njen muž u potpunosti dijele ovu ideju, da uzmu hipoteku ili traže drugi posao za svog muža, ali sestra ne želi ići na posao iz dekreta - dijete ima 1,5 godinu. Nekada je njen muž imao jednosoban stan naslijeđen od bake, prodao ga je, uložio u posao, otišao u stečaj, sada bez posla i bez stana, i bez perspektive. Dajte nam drugi stan...

I ja zivim u iznajmljenom stanu sa djetetom i suprugom, ali radim 2 posla cak i na porodiljskom odsustvu, a godinama mukotrpnog rada nagomilali smo i skoro sagradili sebi stan u zajedničkoj gradnji, za šest mjeseci, ja mislim da ćemo već živjeti u njemu.

Mama daje sestri stan na srebrnom tacni, pa čak i po cenu prinudnog preseljenja njenog dede.

Sad ne znam ni kako dalje komunicirati sa njima (majkom, sestrom)? Da su to stranci, ne bih ih više nikada htela da vidim i ne bih se rukovala, ali nikada dovođenje kćerke kod tetke i bake čini mi se okrutnim prema detetu. Ili uzalud razmišljam i moja ćerka će mirno zaboraviti tetku, sestričnu i baku ako prestanemo da pričamo?

Pa, ovo je tako zbunjujuće i neuredno. Možda će vaši komentari, čak i oni oštri, pomoći da se shvati i procijeni situacija izvana.

Dobar dan. Počeću sa pozadinskom pričom.

Tako se desilo u našoj porodici da sam ja najstarija - ćerka mog oca, najmlađa - mamina. Sada imamo 30 godina sa malom razlikom - a situacija je ista. Roditelji žive u istom stanu u stanju oružanog primirja, ali ne žele da se razvode i dele imovinu: nedelju dana ne razgovaraju, pa zajedno odlaze na skijanje.

Štaviše, porodica se raspala u 2 koalicije - moja majka se žali svom miljeniku na mog tatu, oni tamo nešto šapuću, šute ispred tate i mene. Tata mi dolazi u posetu - žali se na mamu.

Moja sestra i ja također imamo napetu vezu cijeli život - komuniciramo zbog naše djece, oni vole svoje ujake, tetke, bake i djedove. Moja sestra i ja imamo radikalno suprotne poglede na život, različite vitalne interese i ciljeve.

Prije rođenja moje kćeri, skoro 10 godina nisam komunicirao s majkom i sestrom - praktično se nije imalo o čemu razgovarati, sada komuniciramo skoro svaki dan, jer živimo u blizini, a moja ćerka voli svoju baku i tetku i posjećuje ih.

Nedavno je umrla majka moje majke, a moj deda je ostao sam u dvosobnom stanu. Moja mama planira da ga useli i da njegov stan ustupi mojoj sestri. Deda ne želi, ali ima 85 godina, skoro je gluv, a majka će ga, pod plaštom da se brine o njemu, jednostavno na silu transportovati. Štaviše, može i sam sebe da zaobiđe i sasvim je dovoljno da ga posjećujete svaki drugi dan ili svaki dan, jer svi živimo u blizini. Ali očeva majka je ne voli mnogo, krivi ga da je upravo on "mučio njenu majku ceo život", kada je dugo pio, nije vodio računa o njenom vaspitanju, pa je ona ne mari za njegove želje i psihičku udobnost. Ono što je brine jeste to što njena voljena ćerka ima besposlenog muža, dete u naručju i nema izgleda da živi u iznajmljenom stanu, već u svom stanu.

Štaviše, sestra i njen muž u potpunosti dijele ovu ideju, da uzmu hipoteku ili traže drugi posao za svog muža, ali sestra ne želi ići na posao iz dekreta - dijete ima 1,5 godinu. Nekada je njen muž imao jednosoban stan naslijeđen od bake, prodao ga je, uložio u posao, otišao u stečaj, sada bez posla i bez stana, i bez perspektive. Dajte nam drugi stan...

I ja zivim u iznajmljenom stanu sa djetetom i suprugom, ali radim 2 posla cak i na porodiljskom odsustvu, a godinama mukotrpnog rada nagomilali smo i skoro sagradili sebi stan u zajedničkoj gradnji, za šest mjeseci, ja mislim da ćemo već živjeti u njemu.

Mama daje sestri stan na srebrnom tacni, pa čak i po cenu prinudnog preseljenja njenog dede.

Sad ne znam ni kako dalje komunicirati sa njima (majkom, sestrom)? Da su to stranci, ne bih ih više nikada htela da vidim i ne bih se rukovala, ali nikada dovođenje kćerke kod tetke i bake čini mi se okrutnim prema detetu. Ili uzalud razmišljam i moja ćerka će mirno zaboraviti tetku, sestričnu i baku ako prestanemo da pričamo?

Pa, ovo je tako zbunjujuće i neuredno. Možda će vaši komentari, čak i oni oštri, pomoći da se shvati i procijeni situacija izvana.

Sačuvano

Dobar dan. Počeću sa pozadinskom pričom. Tako se desilo u našoj porodici da sam ja najstarija - ćerka mog oca, najmlađa - mamina. Sada imamo 30 godina sa malom razlikom - a situacija je ista. Roditelji žive u istom stanu u stanju oružanog primirja,...

"/>

Dobar dan. Želeo bih ukratko da opišem svoj problem, ali ne znam da li mogu. Ja sam najmlađa ćerka, imam stariju sestru. Mama se od mog oca razvela kada sam imala 2 godine, tačnije, pobjegao je od nje, navodeći kao razlog svakodnevne skandale. To sam pročitao u papirima za razvod. Mama je, koliko se sjećam, rekla da su ona i njena sestra prijateljice, a ja sam bio najmlađi. Takođe je rekla da sam često bio bolestan, istina, i da je bila primorana da ostavi oca u drugom gradu da me liječi samog, pa su pogriješili. Mislim da me je rodila da zadržim njegovo drugo dijete, ali nije išlo. Od djetinjstva me je zvala bukva, buldožer i tmurna. Ali poslala me je u dobru školu i odijevala me onako kako su se oblačila djeca iz bogatih porodica. Uhvatila se za bilo koji posao da nas odgoji kao niko drugi. Došle su devedesete, sestra mi se udala, a majka ostala bez posla. Nakon škole, upisao sam fakultet i rano počeo zarađivati ​​dodatni novac. Moj honorarni posao nas je hranio. Onda se moja sestra razvela i došla kod nas sa svojom kćerkicom. Živjeli su samo od mog novca, sestra je upisala postdiplomske, počela sam dobro zarađivati ​​i maminu kopejku smo u dobrom kraju zamijenili za novčanicu od tri rublje. Dvije godine kasnije, udala sam se za drugaricu iz razreda. Mama je tada rekla zašto dobijaš sve dobre stvari, ali tvoja sestra nema sreće. Kada sam rekao da ću ići da biram haljinu za svoje venčanje, ona je slegnula ramenima, samo napred. Ali naručila sam se od krojačice i otišla da probam. Na svadbi, jedine riječi koje sam čuo od svoje majke bile su da nisi htio zvati više gostiju, ali kako bi bilo zabavno. Ali prije mog vjenčanja se posvađala sa svojom sestrom, tako da je raspoloženje gostiju sa moje strane i dalje bilo isto. Zapravo, moja rodbina nije sklona razvratu, osim moje majke.
Onda je sestra nagovorila majku da me ispiše iz zajedničkog stana, što je ona odmah i učinila.
Muž i ja smo otišli u drugi grad, zaposlila sam se, poslala im novac. Sestra je morala "podmazati" nadzornike, a mama me zvala tražeći novac. Davao sam bez pitanja, redovno. Godinu dana kasnije, očekivala sam bebu. Muž mi je otišao na službeni put u inostranstvo, morala sam da idem sa njim, ali sam bila jako trudna i da bih se lakše snašla, otišla sam kod majke da se porodim. Ovdje su se prvi put pokazali. Kada je novac koji sam ponela sa sobom ponestalo, moj muž je počeo da šalje iznos svakog meseca koji nije bio ono što su očekivali. Meni je bilo dovoljno sa djetetom, ali ne i za njihove odlaske u kupovinu, a imali su i više od mene. Počeli su da me izbacuju. Reci idi kod njegove majke ili ujaka da živi. Majka je vikala, nemaš majku! Tvoj sin će odrasti u narkomana, a tvoj muž će mu staviti nogu na lice, gubi se odavde sa svojim štreberom. Bilo me je sramota što sam imao takav odnos sa svojim rođacima, a nisam otišao kod njegovih rođaka. U međuvremenu je moj muž, pošto je otišao u inostranstvo, prvo odugovlačio da me pozove, a ja sam kod njih ostala dugih šest meseci. Otišao sam sa saznanjem da nemam dom u ovom gradu.
Godinu dana kasnije, očekivali smo drugo dete i pozvala sam majku da mi pomogne u SAD. Iz nekog razloga, imao sam uvjerenje da bi naši životi trebali biti blisko povezani. Naravno, bilo joj je drago što je otišla u SAD. Ali dijete je rođeno bolesno i živjelo je mjesec dana. Dva mjeseca nakon toga saznao sam da najstariji sin ima autizam. Majka je bila u blizini, odmah je svima objavila da je moja svekrva rekla da ima bolesne u porodici i svu krivicu svalila na svog muža. Naravno, i ja sam ga krivio. Ne znam kako je to izdržao, vjerovatno zato što je u njihovoj porodici bilo istine o bolestima.
Tada je mom mužu istekao ugovor i vratili smo se u domovinu. Često sam zvao sa sestrom i majkom. Zaposlila sam se i ponovo počela da dajem novac za majku. Ja sam to prenio preko sestre, jednom sam slučajno saznao da moja sestra, dajući ovaj novac mojoj majci, nije rekla da je od mene. I ona se promenila
taj stan koji je kupljen uz moje učešće, za dvoje, a moja majka se odselila odvojeno. Ali oba su dizajnirana za mene. Majka je rekla da je to zato što ona nema muža, ali ja imam.
Majka mi je dolazila u posjetu i pravila skandale. Rekla je da mi je život slomljen i gotov, da samo treba da legnem na trem i pomolim se. Da je sve u redu, ali kad je dijete bolesno onda nije sve radost. Pa me je dovela do histerije i onda vikala, treba ti psihoterapeut, i sam si poludio. A kada smo bili u poseti, svima je pričala kako moj sin skače uz cerekanje na javnom mestu, a stalno dodaje, skida gaće. Zdravlje mi se pogoršalo, otišao sam kod sestre, ali sam završio u bolnici i ležao 4 mjeseca ne ustajući kod nje. Za to vrijeme bila mi je dosta umorna i počela je da me optužuje za pribor, iako sam imao svoj novac. Ali kako mi je došla do vrata kad sam bio mlad, a ona se razvela? U to vrijeme majka je gledala sina u drugom gradu. Iza mojih leđa, okrenula je mog muža protiv mene. Kad sam bio u bolnici, rekla je da sam ga prevarila prije vjenčanja. Nisam znala za ovo kada sam bila otpustena, htela sam da pustim majku kod nje, ali ona nije htela da ode, mislim u iščekivanju skandala i kako bi me muž izbacio nakon što je saznao cijela istina. Ne čekajući, razočarala se, posvađala se sa mnom i okrenula protiv svog muža.
Moja sestra je u međuvremenu završila postdiplomski, branila se i rekla mi, vidiš kako si pao, ali ja sam dobro.
Onda smo se ponovo okupili u inostranstvu. Majka je rekla, povedi me sa sobom, neću praviti probleme. Moja sestra je, sikćući od zavisti, rekla, zašto vam ovo treba u inostranstvu, bolje bi bilo da živite na selu, ali bi dete bilo zdravo. Onda smo joj ponovo dali novac, a ona je uzela veliki iznos, jer se ponovo branila od doktora.
I kad se branila, rekla mi je da ima 50 muškaraca i svako bi joj napravio zdravo dijete, a ja imam jednog muža i on je dao bolesnu djecu. Rekao sam joj, neka ti neko od tvojih ljudi vrati novac koji si nam uzela. Požalila se majci da sam tražio novac od nje.
A onda sam ponovo ostala trudna i odlučila da pozovem svoju majku. Majci nije odmah rekla za trudnoću iz praznovjerja, rekla je da joj sina treba liječiti. Prije godinu dana ga je vidjela, smršavio je, ljuljao se, nije mogao hodati ni blok. Ali, zaboravila je na ovo, a kada je čula za lečenje, rekla je da je i sestrina ćerka bolesna, ne vuče je lekarima. Onda je počela da viče da se vučem po šopingu i inostranstvu, i muda. Činjenica je da za američku vizu morate pokazati da ste čvrsto povezani sa svojom domovinom i da ćete se vratiti. Majka nema ništa i završila je. Moja sestra se plašila da joj napiše punomoćje za stan, to je bila opcija za konzulat, ali je dobila nju. Nije bilo govora o trudnoći.
Onda sam sanjala da sam rekla da nemam majku. Od tada sam često sanjao da govorim sestri da si uvijek okrenula majku protiv mene.
Nagomilala sam ogromnu ogorčenost za oboje. Ne znam kako da ga se otarasim. Ponekad poželim da pozovem svoju majku. Ovdje je jako lijepo, kupio bih joj odjeću koju nikad nije imala. Išla bih kod doktora kad god je to moguće. Ali bojim se kakve će skandale pokrenuti i kako će to poremetiti naš način života. Već ga opterećuje autizam njegovog sina. Inače bi mi pomogla, i više bi se zabavljala sa nama.
I tako joj kupujem odjeću i obuću, a moja sestra ih uzima za sebe. Tako je i novac, poslao sam veliku sumu, a majka je dala sestri, a ona je uzela, dovraga, doktora nauka. I moja majka mi je rekla da za tebe ovaj novac, kao, vjerovatno još možeš poslati. Izdao sam naš stan u domovini i moja majka redovno prima novac odatle. To je sve, ne zovem i ne pišem. Oni ne znaju za novorođenče u našoj porodici.
Sestra mi je jednom pisala, potpuno si prestao da komuniciraš. Odgovorio sam da jednostavno nije moguće kao prije.
Želio bih da se riješim ove ozlojeđenosti. Takođe se bojim da će mi majka iznenada umreti, a onda ću i ja imati osećaj krivice pred njom. Zbog čega - zato što nisam mogao da pređe preko ove uvrede.
Mozes li mi pomoci?

Psiholozi odgovori

Zdravo Anna! Pišete ovo pismo izdaleka i nemamo šanse za lični sastanak.

Opisujete vrlo složenu i dvosmislenu situaciju u kojoj je ljubav prema majci pomiješana s mržnjom i krivnjom, porodične veze su povezane s iskustvom izdaje - sve ste to upravo opisali.

Vjerovatno doživljavate odbacivanje od strane vlastite majke i istovremeno nemogućnost da živite bez nje. Nakon svega što ste prošli, teško vam je samostalno izgraditi vlastiti život. Želite da "kupite" pravo na ljubav od svoje majke i sestre. Iskustvo odbijanja vas je zaslijepilo i ne vidite kako ste korišteni cijeli život. I tvoja majka i tvoja sestra su dobre u tome.

Vaši voljeni su vam umalo uništili život (neverovatno je kako ste vi i vaš muž sve to preživeli), ali ste spremni da nastavite da gradite odnose sa njima. Razmislite o tome, preživjeli ste - zašto sada uvlačite svoju majku u svoj porodični život, ako ona to nikada nije cijenila.

Da biste se izborili sa svim tim iskustvima i izgradili svoj samostalan i samostalan život, važno je da prođete ličnu analizu (jungovsku ili klasičnu).

Ako nemate takvu mogućnost - spreman sam da radim sa vama preko Skype-a - 2 puta sedmično u strogo utvrđenim terminima i danima.

Ovaj posao može trajati prilično dugo. Ali samo u tom slučaju moći ćete izgraditi nove odnose sa svojim voljenima (ne kažem da morate zauvijek prekinuti s njima) i zaštititi svoj život od zadiranja i manipulacije s njihove strane.

U svakom slučaju, potrebna vam je podrška. Treba vam puno snage da odgajate svoju djecu.

Pa ipak, postoji narodna mudrost: "Jabuka ne pada daleko od jabuke." Vrlo brzo ćete početi primjećivati ​​da pokazujete sve osobine koje vaša majka ima - histeriju, skandaloznost, zavist itd. Često se identifikujemo sa onima koje odbacujemo, onima od kojih patimo. Kako biste izbjegli ponavljanje, važno je da počnete raditi na sebi u ličnoj psihoterapiji (analizi).

I to na račun krivice - pa svi umremo prije ili kasnije. Ovaj strah ispoljava neizraženu agresiju, ljutnju i bol koju doživljavate u odnosu sa vlastitom majkom i sestrom. Napravite korak - idite na ličnu analizu (bolje lično ili Skype konsultacije).

Nadam se da nisam uvredio tvoja osećanja.

Dobar odgovor 4 loš odgovor 0

Pitanje psihologu:

Imam 17 godina i upravo sam završio srednju školu. Problem je moja mama. Sa 6 godina je otišla na posao u drugi grad pa sam se navikla bez nje. Dolazila je jednom mjesečno ili sam išao kod nje. I sama mama je iz serije "nemoj s tim da se družiš, nemoj tamo", tj. zabranjuje mi da komuniciram sa jedinom prijateljicom, o cemu da pricam o momcima, a uopste o vezama, trazi da pokazem svu prepisku i fotografije, da dodjem kuci u 18-19h, da ne idem u druge gradove, cak bliske, trudi se da kontroliše svaki korak i brine se kao o detetu od 10 godina. Kada sam pokušao nekako da nagovestim da treba da imam svoj lični prostor i, iako nisam star, nisam ni mali, da se tako petlja sa mnom, sve se pretvorilo u skandal u kojem je samo tvrdila da sam nemam svoje misljenje i neko me je nagovorio da tako kazem, jer je moja majka bolja od drugih i brine se o meni, a ona mi izvrce rijeci i pravi grimasu, tako me vadi. Od detinjstva mi je sve zabranjivala, tako da me je neprijatno da pričam sa strancima, bojim se da pričam sa odraslima, kao što su doktori, ponekad mi se oči suze, možeš da ćutiš o razgovoru sa momcima. Zatvorena sam i stidljiva i teško mi je to da prebrodim u sebi, ali ovako pokušavam godinu i po dana i uspevam. Pojavio se mladić za kojeg majka, naravno, ne zna. Tražim savjet i ostalo od druge odrasle žene, porodične prijateljice koja me razumije i podržava. Mnogi su pokušavali da razgovaraju sa mojom majkom: i ova prijateljica porodice, i njena sestra, i tata, ali sve uzalud, jer. ona i dalje stoji na svome. Na osnovu svega ovoga, jasno je da mi je lakše živjeti ne s njom. Sada se postavlja pitanje o prijemu. Tata je rekao da čim odem da učim, neće platiti za mene, kao da je već "otplatio" svoje. Moja finansijska sigurnost ostaje na mojoj majci, ali ona prilikom drugih skandala uvijek govori da sam nezahvalna, iako je sama ne tražim ništa. Ja se ne svađam sa njom, ali ona sa mnom. Češće samo šutim ili plačem da ona mrzi i može se udariti po licu peškirom za to. Onda nazove svoje sestre i devojke i kaže kakvo užasno dete. Hteo sam da idem da studiram u Poljskoj (iz Bjelorusije sam), ali onda mi majka opet može zamjeriti novcem, može čak i sa mnom da živim tamo, može i sa mnom ako uđem u glavni grad. Ona to objašnjava time što "nisam ranije živjela s tobom, ali sada moram biti u blizini." Biće mi teško sa njom i biće mi teško da postojim za njen novac. Postoji opcija da odem u drugi regionalni grad na fakultet, gdje studira moj ujak, gdje moja majka definitivno neće ići. Prilika za zaradu se upravo pojavila, a ja neću zavisiti od svoje majke. Ali ona će to prihvatiti s neprijateljstvom, da ja neću biti tu i da ću to učiniti kako ja želim. Stoga jurim na dva načina: da uđem u Poljsku, čime će mi se ostvariti san o odlasku odavde, ali za mamin novac, osim toga, velika je vjerovatnoća da će me pratiti, pa ću to morati izdržati , ali bez velikog skandala ili otići u Gomel, gde već postoji stan rodbine, da studiram i živim tamo, da zaradim pare u ovo vreme, ali će uslediti ogroman skandal, da sam nezahvalan, kako to, itd. Ne znam kako dalje.

Psiholog Golodova Almira Miralievna odgovara na pitanje.

Zdravo Natasha!

Sjajno je što radite na problemu izolacije i stega i uspijevate!

Hajde da pokušamo da shvatimo zašto se majka prema vama ponaša kao roditelj 10-godišnjeg deteta: "moli da pokažete svu prepisku i fotografije, dođete kući u 18-19 časova, pokušava da kontroliše svaki korak i vodi računa, pravi skandale"?

Do 6. godine vas je majka odgajala. Tada je bila primorana da ode u drugi grad zbog posla. Sada pokušava da nadoknadi svoje "majčinstvo" na svoj način. Stoga joj je to NEOPHODNO. Tvoja majka je emotivna + osjeća se krivom pred tobom (možda to nikome ne priznaje, uključujući i sebe) + vjeruje da pripadaš samo njoj (zabranjuje sklapanje prijateljstva, komunikaciju s drugima, plaši se gubitka pažnje). Svoje ponašanje prema sestrama i drugaricama opravdava time da si ti "užasno dijete", te još treba vaspitavati. O ličnom prostoru i mladom čovjeku ne dolazi u obzir (ne mogu prihvatiti da imaš 17 godina, odrastaš).

Navikli ste dugo bez majke. Shvaćate da niste mali, pokušali ste da "nagovijestite" majci o tome.

Kako reagujete na majčino ponašanje? Šuti ili plači, ne rješavaj stvari (konstruktivno). Mnogi ljudi su razgovarali sa mojom majkom: i moj otac i prijatelj porodice, ali ne i ti.

Sada ćeš ti, Nataša, imati dodatnu obuku. Pred vama je "kamen spoticanja": Poljska ili Gomel? Ovisni o majci ili sami zarađujete?

U stvari, od majke zavisite samo finansijski, jer dobijate podršku, razumevanje i savet od porodičnog prijatelja. Ocjena 5.00 (4 glasa)

Proslo je 2 nedelje otkako se maramojka doselila u nasu kucu...

Deca uveče trče kod oca na 11. sprat za svakakva dečačka pitanja, igrali stoni tenis sa tatom i "njegovom novom tetkom" par puta, provode drugu nedelju sa njima dok ja radim...
Po meni je i dalje sve sasvim prihvatljivo: deca nisu uznemirena, ne uznemirena, sama kažu, „nisu mislili da će sve biti u redu, moja tetka kuva ukusno, ne nameće se, samo pita za skolu, idu na raspust tokom zimskog raspusta, predlozili su da im pravimo drustvo" :)
Deca samo odlučno odbijaju da šetaju sa njima pre spavanja (ne žele da ih komšije i drugari iz dvorišta vide zajedno) i idu u „našu seosku kuću“ (ne žele da vide svoju tetku TAMO)
Doneo sam to u supu, razumeo je i ne insistira... Nas odnos je ujednacen, juce je cak poslao i fotografiju sa koncerta BI-2, obaveštava me... A deca i ja ne dobijamo dosadno, toplo i suvo vrijeme, pa odlazimo biciklirati sve dalje i dalje od kuce... :)

Ali mojoj majci i sestri je sve dosadilo:
"Zašto im dozvoljavate da komuniciraju?! Ovo je izopačeno!"
"Ona je niko i nikako da je pozovem, zabranite joj da prisustvuje sastancima oca sa decom!"
"Ona će ih naučiti lošim stvarima, pokvariće ih, jesi li ti lud ili šta?!"

kada prigovorim:
"Ovo je "nova ljubav" njihovog oca, žive zajedno, deca komuniciraju sa tatom, osećaju se dobro, zašto se mučiti?!
"Kad dobijem novog čovjeka, hoće li i to biti izopačeno?! Kakve gluposti!?"

Mama i sestra odgovaraju u horu:
"Dok djeca ne porastu, ne možete dovesti seljaka u kuću! Morate se sav posvetiti djeci, pa ćete tek tada voditi računa o svom privatnom životu!"

sta da radim? Da li se zaista ponašam nenormalno?!
Koje prave riječi da nađem, da se moja porodica smiri i prestane da me vara?!

20.10.2013 10:10:46, NafNury

+++)) +++)) 20/10/2013 12:30:13 PM, dosadno

IMHO, ali tvoj model je normalan ako TI → IMHO, ali tvoj model je normalan, ako ti sredis i licni zivot. Šta je sa HRASTOM?

Mama i sestra nisu u pravu. 20.10.2013 10:30:00, tYulka

Prvo, umorna sam od hormona → Prvo, umorna sam od hormonske kontracepcije, pijem COC već 8 godina, nedavno sam prešla na novaring... :(
Drugo, empirijski provjeravam svoju plodnost i plodnost hrasta... :/
Treće, želim ćerku sa očima u boji surfanja u Nici... :)
20.10.2013 13:26:22, NafNury

Dugo sam sanjao kćer, odlagao sam to do → Dugo sam sanjao o kćeri, odlagao je do završetka izgradnje seoske kuće ... Čekao sam! :(
Ja imam 35, on 40, gde da se povučem... Šta da bude! :)
20.10.2013 13:35:57, NafNury

Ne znam... I dječak sa takvim očima → Ne znam... I dečko sa takvim očima biće neodoljiv... Hrast mu nikako neće ostaviti sina, on se već sav drhti kad priča o nasledniku...
I hoću devojku! Misli su materijalne, ja ću predstavljati slatku kćer! :)

Ne govorim nikome u stvarnom svetu...
Možda je ovo odbrambena reakcija na razvod, trudnoću od drugog i odvajanje od prošlosti... :/ 20.10.2013 14:31:52, NafNury

Sretno :)) Oči boje neba - jednostavno → Sretno:))
Oči boje neba - baš super :))
Meditirala sam starije trepavice, a boju muževljevih očiju za male.
Fluff on you???
20.10.2013. 16:57:14, tYulka

Prerano mi je...(T3) Imam samo 3 godine → Prerano mi je da idem tamo... (T3)
Do sada sam pročitao samo 3 konferencije: "Porodični odnosi", "O svome, o devojačkom", "Nezavisno putovanje" :)
21.10.2013 10:36:27, NafNury

Hvala na razumijevanju i podršci! :) Od → Hvala na razumijevanju i podršci! :)
Postepeno se oslobađam superzavisnosti, jako se bojim da ne postanem "privjesak te porodice", kako mi ovdje predviđaju... :/
20.10.2013 12:19:48, NafNury

kada je moj par sa "tetkom" razgovarao sa → kada su moji zajedno sa "tetkom" komunicirali sa mojom decom, meni je to bilo kao srp u genitalijama. Ali krio sam svoja osećanja i pokušavao da se otpustim što je češće moguće ako je komunikacija bila plodna.
Šta da radim?
Verovatno ne volite ni kada je on tu. Pa, duboko u sebi. Ali ako pretjerujete u sebičnosti zbog djece, zašto su onda stranci (da, u ovoj situaciji stranci, čak i ako su sestra i majka) ti koji će ukazati s kim bi vaša djeca trebala komunicirati.
Šta pokreće vaše rođake?
Mama - ljutnja i ljutnja (nije sve kao ljudi), sestra - banalna zavist. Generalno, savjetovao bih svoju sestru da brzo uspostavi lični život, inače je predugo ostala u djevicama..
Pa da sam na tvom mestu rekao bih: dragi moji ljudi, ako me tako maltretirate, onda ću uskoro prestati da komuniciram sa VAMA, hoćete li ovo?
20.10.2013 10:53:19, Olsik

"a moja sestra želi osvetu..." Ja bih na → "a moja sestra želi osvetu..."
Da sam na njenom mestu, brinuo bih o svom privatnom životu, onda ne bi bilo vremena za žeđ
20.10.2013 12:25:42, Olsik

pljuvati po komšijama, kao i po → pljuvati po komšijama, kao i na neprijateljske riječi na ovoj konferenciji.
Šta mislite, kakvu će tugu ljudi pomisliti?
20.10.2013 12:37:54, Magician Viagra

Kod tebe je sve super. Razumijem teme → Kod tebe je sve super.
Koliko sam shvatio, teme su sve iscrpljene, uživajte u životu.
20.10.2013 10:57:22, Antre

ne, dobro, kakva rodbina, a? Ne → ne, dobro, kakva rodbina, a? Ne razumijem tu želju... da sve bude "usput", po svaku cijenu 20.10.2013 11:06:31, Olsik

Ne brini, uvjeri mamu da je ovo → Ne brini, ubedi svoju majku da je ovo ceo naš život, i ona tačno zna kako je sve okolo, i da je sestra ne navija.Svaka majka želi posebnu sreću svojoj ćerki. 20/10/2013 02:45:34 PM, dosadno

šta je sa djecom? I oni su napolju → šta je sa djecom? Takođe ne žele da izađu u šetnju sa maramojkom.

Možete pitati i za svog muža. Ni on, iz nekog razloga, ne želi da reklamira svoj službeni život maramojkom pred kolegama. 20.10.2013 14:21:51, 2x2

Dakle, razgovor treba svesti na minimum. 20.10.2013 15:12:44, Gallor

naša "tetka" ovako priča već sedam godina → Kod nas "tetka" tako komunicira već sedam godina. Ne mogu joj globalno zamjeriti nešto u vezi s djecom. Možda je ponekad malo opsesivna, ali inače je aktivna, brine se) Koliko joj trebaju moja djeca, ne znam, mislim da nisu potrebna. Ali muž je potreban i važan, radi njega se trudi 20.10.2013 12:00:39, Olsik

Pa, ja se još nisam divio maramojki → Pa neću moći uskoro da se divim maramoji... :/
Ali zanimaju me samo tuđa deca - do 3 godine, ženska, na 10-15 minuta... :)))
20.10.2013 13:16:41, NafNury

Neka djeca budu dobra samo kada → Neka se djeca osjećaju dobro samo kada je sve u blizini i svijet će za njih biti pouzdan i prijateljski raspoložen. I nemojte da vas vrijeđaju, svi smo različiti, oni razmišljaju na svoj način i jednostavno još ne mogu prihvatiti vaš način života. 20/10/2013 12:13:23 PM, dosadno

Šta to znači da ne želi da živi u svojoj kući? 20.10.2013 12:15:46, Wizard Viagra

Hehe. Da probam da pogodim. Kuća iz Ur...ba? → Hehe. Da probam da pogodim.
Kuća iz Ur...ba?
20.10.2013 22:52:59, takođe iz Ufe

++)) ++)) 20.10.2013. 12:19:46, dosadno

Pokušao da uredim fotografije, slike → Pokušao sam da uredim fotografiju, slike su otpale, generalno... :) 20.10.2013 15:34:53, NafNury

Sa svojima ne pričam o budućnosti → Sa svojim narodom ne pricam o buducnosti... Prosao je dan, i uredu je... :)
Ne mogu ni da isplaniram odmor... :(

Vreme će sve staviti na svoje mesto... Slažem se! 20.10.2013 13:08:52, NafNury

Hvala na podršci! :) I ja pokušavam → Hvala na podršci! :)
Takođe se trudim da budem što civilizovaniji... Ne ide uvek, naravno! :/
20.10.2013 13:07:11, NafNury

Sve je jako dobro za vas! I biće ih još → Sve je jako dobro za vas! I biće još bolje!

Imam prijatelja koji je često odlazio na odmor sa porodicama sa BJ: sam sa NJ + BJ sa njom NM + zajedničko dete iz BZ + zajedničko dete iz NJ + dete NJ iz prvog braka. BZ je otišao u drugu državu, njihovo zajedničko dijete je živjelo ili kod majke ili kod oca, gdje je htio i koliko je htio, prirodno je sve bilo riješeno sa školom, a potom i institutom.
One. Razvile su se 2 punopravne porodice, odnosi između bivših supružnika su se smirili na prijateljske, svi su sretni u novim porodicama i vole svu djecu obje porodice. Tako da se svašta može dogoditi!

A majka i sestra su zabrinute za tebe, pa ovo im je model u glavi - nemoj sad da se svadjas, kad dodje vrijeme, svejedno ces po svom i prihvatice :) makni se od razgovora o ovoj temi ili reci da ")))
Ima raznih vrsta žohara u glavi rođaka)), nećete ih uzgajati kod kuće
Ovo je tvoj život i samo tvoj izbor, mišljenja ostalih se čuju i uzimaju u obzir, ne više od 20.10.2013. 14:05:58, 3131

Sve je uredu! I nemojte kvariti situaciju → Sve je uredu! I nemojte kvariti situaciju puštajući u nju tuđe bubašvabe :) 20.10.2013 14:13:48, Solarni vjetar

Zar se ne vidi na fotografiji? O_O Sa visinom 165 → Zar se ne vidi na fotografiji? O_O
Sa visinom od 165 cm, imam 70 kg, pa je bolje da se riješim 8-10 kg viška ...
Situacija moje sestre je malo gora, a zanimljivije je smršaviti zajedno, kao na takmičenju... :)
20.10.2013 15:43:59, NafNury

Nitko nije rekao ... i sam znam da je moj → Niko nije rekao... i sam znam da mi je optimalna težina 60-62 kg, jeo sam tokom gradnje, bio sam jako nervozan... :/ 20.10.2013 16:57:15, NafNury

ako "prijatelji protiv", onda kakva reakcija → ako su "prijatelji protiv", kakvu ste onda reakciju očekivali od nje?
Sami ste ih okrenuli protiv toga, tačnije dolili ulje na vatru, a sada očekujete da će podržati vašu sadašnju poziciju?
20.10.2013 16:26:57, Oker

Ne, ne krivi mene → Ne, nemoj sve kriviti na mene... Oni su se uklopili, trudili se, generalno, da ih ne uvlače u moje svađe... :/ 20.10.2013 16:55:00,


Top