Drugo življenje z mamo in sestro. Odnos z mamo in sestro

Dober večer. Začel bom z ozadjem.

V naši družini se je tako zgodilo, da sem najstarejša - očetova hči, najmlajša - mamina. Zdaj smo stari 30 let z majhno razliko - in stanje je enako. Starša živita v istem stanovanju v oboroženem premirju, vendar se ne želita ločiti in deliti premoženja: en teden se ne pogovarjata, nato pa gresta skupaj smučat.

Poleg tega je družina razpadla na 2 koaliciji - moja mama se pritožuje svoji najljubši nad mojim očetom, tam nekaj šepetajo, utihnejo pred nami z očetom. Oče me pride obiskat - se pritožuje nad mamo.

Tudi s sestro imava vse življenje napet odnos – komunicirava zaradi otrok, radi imajo strice, tete, stare starše. S sestro imava radikalno nasprotne poglede na življenje, različne vitalne interese in cilje.

Pred rojstvom hčerke 10 let skoraj nisem komuniciral z mamo in sestro - praktično ni bilo o čem govoriti, zdaj komuniciramo skoraj vsak dan, ker živimo v bližini in moja hči ima rada babico in teto in ju obiskuje.

Pred kratkim je mami umrla mama in dedek je ostal sam v dvosobnem stanovanju. Moja mama ga namerava preseliti in njegovo stanovanje dati moji sestri. Dedek noče, a star je 85 let, je skoraj gluh, mama pa ga bo pod krinko skrbi zanj enostavno prepeljala na silo. Še več, sam se lahko zaobide in je povsem dovolj, da ga obiščemo vsak drugi dan ali vsak dan, saj vsi živimo v bližini. A očetova mama je ne ljubi preveč, očita mu, da je prav on »celo življenje mučil njeno mamo«, ko je dolgo časa močno pil, ni skrbel za njeno vzgojo, zato je mu je vseeno za njegove želje in psihično udobje. Skrbi jo, da ima njena ljubljena hčerka brezdelnega moža, otroka v naročju in nima možnosti, da bi živela v najetem stanovanju, ampak v svojem stanovanju.

Še več, sestra in njen mož v celoti delita to idejo, da vzameta hipoteko ali poiščeta drugo službo za svojega moža, vendar sestra ne želi iti v službo iz odloka - otrok je star 1,5 leta. Nekoč je njen mož imel 1-sobno stanovanje, podedovano od babice, ga je prodal, vložil v posel, bankrotiral, zdaj pa brez posla in brez stanovanja in brez perspektive. Dajte nam drugo stanovanje ...

Tudi jaz živim v najemniškem stanovanju z otrokom in možem, vendar delam 2 službi tudi na porodniški in v letih trdega dela smo si nabrali in skoraj zgradili stanovanje v skupni gradnji, v šestih mesecih sem mislim, da bomo že živeli v njem.

Mama svoji sestri podari stanovanje na pladnju in celo za ceno prisilne preselitve njenega dedka.

Zdaj sploh ne vem, kako naj komuniciram z njimi (mamo, sestro) naprej? Če bi bili to neznanci, jih nikoli več ne bi želela videti in se ne bi rokovala, a to, da hčerke nikoli ne pripeljem k teti in babici, se mi zdi kruto do otroka. Ali pa razmišljam v prazno in bo moja hči mirno pozabila na teto, sestrično in babico, če se nehamo pogovarjati?

No, to je tako zmedeno in neurejeno. Morda bodo vaši komentarji, tudi ostri, pomagali razumeti in oceniti situacijo od zunaj.

Dober večer. Začel bom z ozadjem.

V naši družini se je tako zgodilo, da sem najstarejša - očetova hči, najmlajša - mamina. Zdaj smo stari 30 let z majhno razliko - in stanje je enako. Starša živita v istem stanovanju v oboroženem premirju, vendar se ne želita ločiti in deliti premoženja: en teden se ne pogovarjata, nato pa gresta skupaj smučat.

Poleg tega je družina razpadla na 2 koaliciji - moja mama se pritožuje svoji najljubši nad mojim očetom, tam nekaj šepetajo, utihnejo pred nami z očetom. Oče me pride obiskat - se pritožuje nad mamo.

Tudi s sestro imava vse življenje napet odnos – komunicirava zaradi otrok, radi imajo strice, tete, stare starše. S sestro imava radikalno nasprotne poglede na življenje, različne vitalne interese in cilje.

Pred rojstvom hčerke približno 10 let skoraj nisem komuniciral z mamo in sestro - praktično ni bilo o čem govoriti, zdaj komuniciramo skoraj vsak dan, ker živimo v bližini in moja hči ima rada babico in teto in ju obiskuje.

Pred kratkim je mami umrla mama in dedek je ostal sam v dvosobnem stanovanju. Moja mama ga namerava preseliti in njegovo stanovanje dati moji sestri. Dedek noče, a star je 85 let, je skoraj gluh, mama pa ga bo pod krinko skrbi zanj enostavno prepeljala na silo. Še več, sam se lahko zaobide in je povsem dovolj, da ga obiščemo vsak drugi dan ali vsak dan, saj vsi živimo v bližini. A očetova mama je ne ljubi preveč, očita mu, da je prav on »celo življenje mučil njeno mamo«, ko je dolgo časa močno pil, ni skrbel za njeno vzgojo, zato je mu je vseeno za njegove želje in psihično udobje. Skrbi jo, da ima njena ljubljena hčerka brezdelnega moža, otroka v naročju in nima možnosti, da bi živela v najetem stanovanju, ampak v svojem stanovanju.

Še več, sestra in njen mož v celoti delita to idejo, da vzameta hipoteko ali poiščeta drugo službo za svojega moža, vendar sestra ne želi iti v službo iz odloka - otrok je star 1,5 leta. Nekoč je njen mož imel 1-sobno stanovanje, podedovano od babice, ga je prodal, vložil v posel, bankrotiral, zdaj pa brez posla in brez stanovanja in brez perspektive. Dajte nam drugo stanovanje ...

Tudi jaz živim v najemniškem stanovanju z otrokom in možem, vendar delam 2 službi tudi na porodniški in v letih trdega dela smo si nabrali in skoraj zgradili stanovanje v skupni gradnji, v šestih mesecih sem mislim, da bomo že živeli v njem.

Mama svoji sestri podari stanovanje na pladnju in celo za ceno prisilne preselitve njenega dedka.

Zdaj sploh ne vem, kako naj komuniciram z njimi (mamo, sestro) naprej? Če bi bili to neznanci, jih nikoli več ne bi želela videti in se ne bi rokovala, a to, da hčerke nikoli ne pripeljem k teti in babici, se mi zdi kruto do otroka. Ali pa razmišljam v prazno in bo moja hči mirno pozabila na teto, sestrično in babico, če se nehamo pogovarjati?

No, to je tako zmedeno in neurejeno. Morda bodo vaši komentarji, tudi ostri, pomagali razumeti in oceniti situacijo od zunaj.

Shranjeno

Dober večer. Začel bom z ozadjem. V naši družini se je tako zgodilo, da sem najstarejša - očetova hči, najmlajša - mamina. Zdaj smo stari 30 let z majhno razliko - in stanje je enako. Starši živijo v istem stanovanju v stanju oboroženega premirja, ...

"/>

Dober večer. Rad bi na kratko opisal svojo težavo, pa ne vem, če lahko. Sem najmlajša hči, imam starejšo sestro. Mama se je ločila od mojega očeta, ko sem bil star 2 leti, oziroma je pobegnil od nje, kot razlog pa je navedel vsakodnevne škandale. To sem prebral v ločitvenih dokumentih. Kolikor se spomnim, je mama rekla, da sta s sestro prijateljici, jaz pa sem bila najmlajša. Povedala je tudi, da sem bil pogosto bolan, res je, in je bila prisiljena pustiti očeta v drugem mestu samega, da me zdravi, in zato so šli narobe. Mislim, da me je rodila, da bi obdržala njegovega drugega otroka, a ni šlo. Od otroštva me je imenovala bukev, buldožer in mračna. Me je pa poslala v dobro šolo in me oblekla tako, kot so se oblačili otroci iz premožnih družin. Zgrabila je vsako službo, da bi nas vzgojila, kot nobena druga. Prišla so 90. leta, moja sestra se je poročila, mama pa je ostala brez službe. Po šoli sem se vpisal na univerzo in zgodaj začel služiti dodaten denar. Moja honorarna služba nas je hranila. Potem se je moja sestra ločila in prišla k nam s hčerkico. Živeli so samo od mojega denarja, moja sestra je vpisala podiplomski študij. Začel sem dobro zaslužiti in mamino kopejko smo zamenjali za bankovec za tri rublje v dobri okolici. Dve leti pozneje sem se poročila s sošolcem. Mama je takrat rekla, zakaj ti dobiš vse dobre stvari, tvoja sestra pa nima sreče. Ko sem rekla, da bom šla izbirat obleko za poroko, je skomignila z rameni, kar naprej. Sem se pa naročila pri šivilji in šla probat. Na poroki so bile edine besede, ki sem jih slišala od mame, nočeš povabiti več gostov, a kako zabavno bi bilo. Toda pred mojo poroko se je skregala s svojo sestro, tako da je bilo razpoloženje gostov z moje strani še vedno enako. Pravzaprav moji sorodniki niso nagnjeni k razuzdanosti, z izjemo mame.
Nato je sestra prepričala mamo, da me je izpisala iz skupnega stanovanja, kar je takoj tudi storila.
Z možem sva odšla v drugo mesto, dobila sem službo, jim poslala denar. Sestra je morala »podmazati« nadzornike, mama pa me je klicala in zahtevala denar. Dajal sem brez prošnje, redno. Leto kasneje sem pričakovala otroka. Mož je šel na službeno pot v tujino, jaz sem morala z njim, a sem bila visoko noseča in da sem lažje zdržala, sem šla k mami rodit. Tu so se prvič pokazali. Ko je zmanjkalo denarja, ki sem ga prinesla s seboj, je mož začel vsak mesec pošiljati znesek, ki ni bil tak, kot sta pričakovala. Meni je bilo z otrokom dovolj, za njihove nakupovalne izlete pa ne, prej so imeli več od mene. Začeli so me brcati ven. Recimo, da gre živeti k njegovi mami ali stricu. Mama je kričala, nimaš mame! Tvoj sin bo odrasel v odvisnika od mamil, tvoj mož pa se bo zalepil in pojdi od tod s svojim gekom. Sram me je bilo, da imam takšen odnos do svojih sorodnikov, k njegovim sorodnikom pa nisem šla. Vmes je moj mož, ko je prišel v tujino, najprej odlašal, da bi me poklical, in pri njih sem ostala dolgih šest mesecev. Odšel sem z zavedanjem, da v tem mestu nimam doma.
Leto kasneje sva pričakovala drugega otroka in poklicala sem mamo, da mi pomaga v ZDA. Iz nekega razloga sem bil prepričan, da bi morala biti naša življenja tesno povezana. Seveda je bila vesela odhoda v ZDA. Toda otrok se je rodil bolan in živel mesec dni. Dva meseca za tem sem izvedel, da ima najstarejši sin avtizem. Mama je bila v bližini, takoj je vsem sporočila, da je tašča rekla, da ima v družini bolne ljudi, in vso krivdo zvalila na moža. Seveda sem mu tudi zameril. Ne vem, kako je to prenašal, verjetno zato, ker je bila v njihovi družini resnica o boleznih.
Potem je možu potekla pogodba in sva se vrnila v domovino. Pogosto poklican s sestro in mamo. Dobil sem službo in spet začel dajati denar za svojo mamo. Posredoval sem ga preko sestre, ko sem slučajno izvedel, da sestra, ko je dala ta denar moji mami, ni rekla, da je od mene. Tudi ona se je spremenila
tisto stanovanje, ki je bilo kupljeno z mojo udeležbo, za dva, mama pa se je odselila ločeno. Toda oba sta bila zasnovana zase. Mati je rekla, da zato, ker nima moža, jaz pa ga imam.
Mama me je prišla obiskat in delala škandale. Rekla je, da je mojega življenja zlomljeno in konec, da se moram le uleči na verandi in moliti. Da je vse v redu, ko pa je otrok bolan, potem vse ni veselje. Tako me je spravila v histerijo in potem vpila, rabiš psihoterapevta, sam si ponorel. In ko smo bili na obisku, je vsem pripovedovala, kako je moj sin skakal na javnem mestu in pri tem vedno dodal, slekel spodnjice. Moje zdravje se je poslabšalo, šel sem obiskat sestro, a končal v bolnišnici in ležal 4 mesece, ne da bi vstal pri njej. V tem času se me je precej naveličala in mi je začela očitati pripomočke, čeprav sem imel svoj denar. Kako pa mi je prišla na vrat, ko sem bil mlad in se je ločila? Takrat je mama čuvala sina v drugem mestu. Za mojim hrbtom je moža obrnila proti meni. Ko sem bila v bolnišnici, je rekla, da sem ga prevarala pred poroko. Ko sem bila odpuščena, za to nisem vedela, mamo sem hotela pustiti domov, a ni hotela oditi, mislim v pričakovanju škandala in tega, kako me bo mož vrgel ven, ko bo izvedel cela resnica. Ne da bi čakala, je bila razočarana, se skregala z menoj in se obrnila proti možu.
Moja sestra je medtem naredila podiplomski študij, se zagovarjala in mi rekla, vidiš, kako nizko si padel, jaz sem pa v redu.
Potem smo se spet zbrali v tujini. Mama je rekla, vzemi me s seboj, ne bom delala težav. Moja sestra je siknila od zavisti in rekla, zakaj potrebuješ to v tujini, bolje bi bilo, če bi živel na vasi, a otrok bi bil zdrav. Nato smo ji spet dali denar in vzela je velik znesek, saj se je spet branila pred zdravnikom.
In ko se je branila, mi je rekla, da je imela 50 moških in vsak bi ji naredil zdravega otroka, jaz pa imam enega svojega moža, ki je dal bolne otroke. Rekel sem ji, naj ti eden od tvojih mož vrne denar, ki si nam ga vzela. Potožila je svoji materi, da od nje zahtevam denar.
In potem sem spet zanosila in se odločila, da povabim mamo. Mami ni takoj povedala o nosečnosti iz vraževerja, rekla je, da je treba sina zdraviti. Pred enim letom ga je videla, shujšal je, se zibal, ni mogel prehoditi niti bloka. A na to je pozabila in ko je izvedela za zdravljenje, je zabrusila, da je tudi sestrina hči bolna, da je ne vleče k zdravnikom. Potem je začela vpiti, da se vlačim po nakupih in tujini ter žogicah. Dejstvo je, da morate za ameriški vizum pokazati, da ste trdno povezani z domovino in se boste vrnili. Mama nima nič in je zašla. Moja sestra se je bala napisati pooblastilo za stanovanje, bila je možnost za konzulat, a namesto tega jo je dobila. O nosečnosti ni bilo govora.
Potem sem imel sanje, v katerih sem rekel, da nimam matere. Od takrat sem pogosto sanjal, da govorim svoji sestri, da si mamo vedno obračala proti meni.
Do obeh sem si nabral ogromno zamer. Ne vem, kako naj se tega znebim. Včasih želim povabiti svojo mamo. Tukaj je zelo lepo, kupil bi ji obleke, ki jih nikoli ni imela. K zdravnikom bi šel, kadar je le mogoče. Bojim pa se, kakšne škandale bo sprožila in kako bo to zmotilo naš način življenja. Teži ga že sinov avtizem. Sicer bi mi pomagala, pa še bolj bi se zabavala z nama.
In tako ji kupim oblačila in čevlje, sestra pa jih vzame zase. Tudi denar, poslal sem veliko količino, mama pa ga je dala moji sestri, pa je vzela, hudiča, doktorja znanosti. In mama mi je rekla, da zate ta denar verjetno še vedno lahko pošlješ. Naše stanovanje sem oddajala v domovini in mama od tam redno prejema denar. To je vse, ne kličem in ne pišem. Za novorojenčka v naši družini ne vedo.
Moja sestra mi je nekoč pisala, popolnoma si prenehal komunicirati. Odgovoril sem, da preprosto ne gre več tako kot prej.
Rad bi se znebil te zamere. Bojim se tudi, da mi bo mama nenadoma umrla, takrat bom imela tudi občutek krivde pred njo. Za kaj – za to, da ne moreš stopiti čez to žalitev.
Mi lahko pomagaš?

Odgovori psihologov

Živjo Anna! To pismo pišete od daleč in nimamo možnosti za osebno srečanje.

Opisujete zelo zapleteno in dvoumno situacijo, v kateri se ljubezen do matere meša s sovraštvom in krivdo, družinske vezi povezujejo z izkušnjo izdaje – vse to ste pravkar opisali sami.

Verjetno doživljate zavračanje lastne matere in hkrati nezmožnost življenja brez nje. Po vsem, kar ste preživeli, težko samostojno zgradite svoje življenje. Od mame in sestre hočeš »kupiti« pravico do ljubezni. Izkušnja zavrnitve vas je zaslepila in ne vidite, kako so vas izkoriščali vse življenje. Tako tvoja mama kot tvoja sestra sta dobri v tem.

Vaši najdražji so vam skoraj uničili življenje (neverjetno je, kako sta z možem vse to preživela), vendar ste pripravljeni še naprej graditi odnose z njimi. Pomislite, preživeli ste - zakaj morate zdaj pritegniti mamo v svoje družinsko življenje, če tega nikoli ni cenila.

Da bi se lahko spopadli z vsemi temi izkušnjami in zgradili svoje avtonomno in neodvisno življenje, je pomembno, da opravite osebno analizo (jungovsko ali klasično).

Če nimate takšne priložnosti - sem pripravljen sodelovati z vami prek Skypea - 2-krat na teden ob strogo določenih urah in dnevih.

To delo lahko traja kar nekaj časa. Toda le v tem primeru boste lahko zgradili nove odnose s svojimi najdražjimi (ne rečem, da morate z njimi prekiniti za vedno) in zaščitili svoje življenje pred posegi in manipulacijo z njihove strani.

V vsakem primeru potrebujete podporo. Za vzgojo otrok potrebujete veliko moči.

In vendar obstaja ljudska modrost: "Jabolko ne pade daleč od jablane." Zelo kmalu boste začeli opažati, da kažete vse lastnosti, ki jih ima vaša mama - histeričnost, škandaloznost, zavist itd. Pogosto se identificiramo s tistimi, ki jih zavračamo, zaradi katerih trpimo. V izogib ponavljanju je pomembno, da začnete delati na sebi v osebni psihoterapiji (analizi).

In na račun krivde – torej vsi prej ali slej umremo. Ta strah kaže na neizraženo agresijo, jezo in bolečino, ki jo doživljate v odnosu z lastno materjo in sestro. Naredite korak - pojdite na osebno analizo (bolje osebno ali Skype posvetovanje).

Upam, da nisem užalil tvojih čustev.

Dober odgovor 4 slab odgovor 0

Vprašanje psihologu:

Stara sem 17 let in sem pravkar končala srednjo šolo. Problem je moja mama. Ko sem bil star 6 let, je odšla delat v drugo mesto, tako da sem se navadil brez nje. Prišla je enkrat na mesec ali pa sem šel jaz k njej. Sama mama je iz serije "ne bodi prijatelj s tem, ne hodi tja", tj. prepoveduje mi komunikacijo z mojo edino prijateljico, kaj naj govorim o fantih in sploh o odnosih na splošno, prosi me, naj pokažem vso korespondenco in fotografije, naj pridem domov ob 18-19 uri, naj ne hodim v druga mesta, niti bližnjih, poskuša nadzorovati vsak korak in zanje skrbi kot za 10-letnega otroka. Ko sem ji poskušala nekako namigniti, da bi morala imeti svoj osebni prostor in, čeprav nisem stara, tudi majhna nisem, da se tako zafrkava z mano, se je vse sprevrglo v škandal, v katerem je trdila le, da sem nimam svojega mnenja in nekdo me je nagovoril, da to povem, ker je moja mama boljša od drugih in skrbi zame, medtem pa zame obrača besede in dela grimaso ter me s tem spravi ven. Od otroštva mi je vse prepovedovala, zato mi je nerodno govoriti z neznanci, bojim se govoriti z odraslimi, na primer z zdravniki, včasih se mi začnejo solziti oči, o pogovoru s fanti lahko molčiš. Sem zaprta in sramežljiva in to pri sebi težko premagujem, ampak tako se trudim leto in pol in mi uspeva. Pojavil se je mladenič, za katerega mati seveda ne ve. Prosim za nasvete in druge stvari še eno odraslo žensko, družinsko prijateljico, ki me razume in podpira. Mnogi so poskušali govoriti z mojo mamo: ta družinski prijatelj, njena sestra in oče, a vse zaman, ker. še vedno vztraja pri svojem. Glede na vse to je jasno, da mi je lažje živeti ne z njo. Zdaj je vprašanje o sprejemu. Oče je rekel, da takoj, ko grem študirat, ne bo plačal zame, kot da je svoje že "odplačal". Moja finančna varnost ostaja pri mami, a ob drugih škandalih vedno reče, da sem nehvaležen, čeprav sam od nje ne zahtevam ničesar. Jaz se ne kregam z njo, ampak ona z mano. Pogosteje samo molčim ali jokam, da sovraži in jo lahko za to udarim po obrazu z brisačo. Potem pokliče svoje sestre in punce in reče, kako grozen otrok. Želel sem iti študirat na Poljsko (sem iz Belorusije), potem pa mi lahko mama spet očita denar, lahko gre celo z mano živet tja, lahko gre tudi z mano, če vstopim v prestolnico. To pojasnjuje z besedami, da "prej nisem živela s tabo, zdaj pa moram biti zraven." Težko mi bo z njo in težko bom obstajal za njen denar. Obstaja možnost, da grem v drugo regionalno mesto na fakulteto, kjer študira moj stric, kamor moja mama zagotovo ne bo šla. Pravkar se je pojavila priložnost za zaslužek in ne bom odvisen od mame. Ampak ona bo to sprejela sovražno, da me ne bo in da bom naredil tako, kot hočem. Zato hitim na dva načina: vstopiti na Poljsko, s čimer se bodo uresničile moje sanje o odhodu od tu, a za mamin denar, poleg tega je zelo verjetno, da mi bo sledila, tako da bom moral potrpeti , vendar brez velikega škandala ali pojdite v Gomel, kjer je že stanovanje sorodnikov, da bi tam študirali in živeli, da bi zaslužili denar v tem času, vendar bo sledil velik škandal, da sem nehvaležen, da kako je, itd. Ne vem kako naprej.

Na vprašanje odgovarja psihologinja Golodova Almira Miralievna.

Pozdravljena Nataša!

Super je, da se ukvarjaš s problemom izolacije in omejitev in ti uspeva!

Poskusimo ugotoviti, zakaj se mati do vas obnaša kot starš 10-letnega otroka: "prosi, da pokažete vso korespondenco in fotografije, pride domov ob 18.-19. uri, poskuša nadzorovati vsak korak in skrbi, dela škandale"?

Do 6. leta te je vzgajala mama. Potem je bila prisiljena oditi v drugo mesto zaradi dela. Zdaj poskuša svoje »materinstvo« nadomestiti na svoj način. Zato je zanjo NUJNO. Vaša mama je čustvena + počuti se krivo pred vami (morda tega ne prizna nikomur, tudi sebi) + verjame, da pripadate samo njej (prepoveduje sklepanje prijateljstev, komuniciranje z drugimi, boji se izgube vaše pozornosti). Svoje vedenje pred sestrami in prijateljicami opravičuje s tem, da ste »grozen otrok«, treba vas je še vzgajati. O osebnem prostoru in mladeniču ne pride v poštev (ne more sprejeti, da si stara 17 let, tvoje odraščanje).

Navajeni ste dolgo živeti brez mame. Razumete, da niste majhni, svoji mami ste poskušali "namigniti" o tem.

Kako se odzivate na mamino vedenje? Bodi tiho ali jokaj, ne razrešuj stvari (konstruktivno). Veliko ljudi je govorilo z mojo mamo: tako moj oče kot družinski prijatelj, vendar ne ti.

Zdaj boš ti, Natasha, imela nadaljnje usposabljanje. Ste pred »kamenom spotike«: Poljska ali Gomel? Ste odvisni od svoje matere ali zaslužite denar sami?

Pravzaprav ste od mame odvisni le finančno, saj ste deležni podpore, razumevanja in nasvetov od družinskega prijatelja. Ocena 5,00 (4 glasovi)

Minila sta 2 tedna, odkar se je maramojka preselila k nam...

Otroci zvečer tečejo k očetu v 11. nadstropje na razna fantovska vprašanja, nekajkrat so igrali namizni tenis z očetom in "novo teto", drugo nedeljo preživijo z njimi, ko delam ...
Po mojem mnenju je vse še kar sprejemljivo: otroci niso zaskrbljeni, ne razburjeni, sami pravijo, »niso mislili, da bo vse v redu, teta kuha okusno hrano, ne vsiljuje se, samo sprašuje o šoli, bodo šli na počitnice med zimskimi počitnicami, so predlagali, da jim sestavi družbo" :)
Otroci le odločno zavračajo sprehod z njimi pred spanjem (nočejo, da jih sosedje in dvoriščni prijatelji vidijo skupaj) in gredo v "našo hišo na podeželju" (nočejo videti tete TAM)
Prinesel sem ga v juho, on je razumel in ne vztraja ... Najin odnos je enakovreden, včeraj je celo poslal fotografijo s koncerta BI-2, me obvešča ... In otroci in jaz ne dobimo dolgčas, vreme je toplo in suho, zato se odpravljamo kolesariti vse dlje od doma... :)

Toda mama in sestra sta se vsega naveličali:
"Zakaj jim dovolite, da komunicirajo?! To je sprevrženo!"
"Ona je nihče in je ni mogoče poklicati, prepovedati ji, da je prisotna na srečanjih očeta z otroki!"
"Naučila jih bo slabih stvari, jih pokvarila, ali si nor ali kaj?!"

Ko ugovarjam:
"To je" nova ljubezen "njunega očeta, živita skupaj, otroci komunicirajo z očetom, počutijo se dobro, zakaj bi se trudili?!"
"Ko bom dobila novega moškega, bo tudi to perverzno?! Kakšne neumnosti!?"

Mama in sestra odgovorita v zboru:
"Dokler otroci ne odrastejo, ne moreš pripeljati kmeta v hišo! Ves se moraš posvetiti otrokom, šele potem boš poskrbel za svoje zasebno življenje!"

Kaj storiti? Se res obnašam nenormalno?!
Kakšne so prave besede, da se bo moja družina pomirila in me nehala varati?!

20.10.2013 10:10:46, NafNury

+++)) +++)) 20.10.2013 12:30:13, dolgčas

IMHO, ampak tvoj model je normalen, če TI → IMHO, ampak tvoj model je normalen, če si urediš tudi osebno življenje. Kaj je s HRASTOM?

Mama in sestra se motita. 20.10.2013 10:30, tYulka

Prvič, utrujena sem od hormonov → Prvič, naveličana sem hormonske kontracepcije, že 8 let pijem COC, pred kratkim sem prešla na novaring ... :(
Drugič, svojo rodnost in rodnost hrasta preverjam empirično... :/
Tretjič, v Nici želim hčerko z očmi surferske barve... :)
20.10.2013 13:26:22, NafNury

Dolgo sem sanjal o hčerki, odlašal do → Dolgo sem sanjal o hčerki, odlašal sem, dokler ni bila dokončana gradnja podeželske hiše ... čakal sem! :(
Jaz imam 35, on 40, kam potegniti ... Kar bo! :)
20.10.2013 13:35:57, NafNury

Ne vem... Tudi fant s takimi očmi → Ne vem ... Fant s takimi očmi bo tudi neustavljiv ... Oak nikakor ne bo zapustil svojega sina, že zdaj ves trese, ko govori o dediču ...
In želim dekle! Misli so materialne, jaz bom predstavljal sladko hčerko! :)

Nikomur v resničnem svetu ne povem ...
Mogoče je to obrambna reakcija na ločitev, zanositev od drugega in odmik od preteklosti ... :/ 20.10.2013 14:31:52, NafNury

Srečno :)) Oči v barvi neba - preprosto → Vso srečo:))
Oči barve neba - samo super :))
Pri starejših trepalnicah sem meditirala, pri majhni pa barvo moževih oči.
Puh na tebi???
20.10.2013 16:57:14, tYulka

Zame je še prezgodaj...(T3) Stara sem šele 3 leta → Prezgodaj je, da grem tja... (T3)
Do sedaj sem prebral le 3 konference: "Družinski odnosi", "O svojem, o dekliškem", "Samostojna potovanja" :)
21.10.2013 10:36:27, NafNury

Hvala za razumevanje in podporo! :) Od → Hvala za razumevanje in podporo! :)
Postopoma se znebim superodvisnosti, zelo me je strah, da bi postala "privesek te družine", kot mi napovedujejo tukaj ... :/
20.10.2013 12:19:48, NafNury

ko sta se moj par s "teto" pogovarjala z → ko je moj skupaj s "teto" komuniciral z mojimi otroki, je bilo zame kot srp v genitalijah. Vendar sem svoja čustva skrivala in jih skušala čim pogosteje prepustiti, če je bila komunikacija plodna.
Kaj naj naredim?
Verjetno tudi tebi ni všeč, ko je tam. No, globoko v sebi. Ampak, če pretiravate s sebičnostjo zaradi otrok, zakaj hudiča potem tujci (ja, v tej situaciji so tujci, tudi če sta sestra in mama), ki bodo nakazovali, s kom naj vaši otroci komunicirajo.
Kaj žene vaše sorodnike?
Mama - zamera in jeza (vse ni tako kot ljudje), sestra - banalna zavist. Na splošno bi svoji sestri svetoval, naj hitro vzpostavi osebno življenje, sicer je predolgo ostala v devicah ..
Torej, če bi bil na vašem mestu, bi rekel: dragi moji, če me tako nadlegujete, potem bom kmalu prenehal komunicirati z VAMI, ali želite to?
20.10.2013 10:53:19, Olsik

"in moja sestra se hoče maščevati ..." bi na → "in moja sestra se hoče maščevati ..."
Če bi bil jaz na njenem mestu, bi poskrbel za SVOJE osebno življenje, potem ne bo časa za žejo
20.10.2013 12:25:42, Olsik

pljuvati po sosedih, pa tudi po → pljuvanje po sosedih, pa tudi po neprijaznih besedah ​​v tej konferenci.
Kakšno žalost mislite, da si bodo ljudje mislili?
20.10.2013 12:37:54, Čarovnik Viagra

Pri vas je vse super. Razumem teme → Pri vas je vse super.
Kolikor razumem, so vse teme izčrpane, uživajte življenje.
20.10.2013 10:57:22, Antre

ne, no, kakšni sorodniki, kaj? Ne → ne, no, kakšni sorodniki, kaj? Ne razumem te želje ... da bi bilo vse "po poti", za vsako ceno 20.10.2013 11:06:31, Olsik

Ne skrbi, prepričaj svojo mamo, da je to → Ne skrbi, prepričaj svojo mamo, da je to vse naše življenje, in ona točno ve, kako je vse okoli, in da je njena sestra ne navije Vsaka mama želi posebno srečo za svojo hčerko. 20.10.2013 14:45:34, dolgčas

kaj pa otroci? Tudi oni so zunaj → kaj pa otroci? Prav tako ne želijo iti ven na sprehod z maramoyko.

Lahko vprašate tudi o možu. Tudi on iz neznanega razloga ne želi oglaševati svojega službenega življenja z maramoyko pred svojimi kolegi. 20.10.2013 14:21:51, 2x2

Zato naj bo govorjenja čim manj. 20.10.2013 15:12:44, Gallor

naša "teta" tako govori že sedem let → Imamo "teto" tako komunicira že sedem let. Ne morem ji globalno očitati nečesa v zvezi z otroki. Morda je včasih malo obsesivna, sicer pa je aktivna, skrbi) Koliko potrebuje moje otroke, ne vem, mislim, da jih ne potrebujejo. Toda mož je potreben in pomemben, zaradi njega se trudi 20.10.2013 12:00:39, Olsik

No, maramojke še nisem občudovala → No, maramoja ne bom mogla kmalu občudovati... :/
Zanimajo pa me samo tuji otroci - do 3 let, samice, za 10-15 minut ... :)))
20.10.2013 13:16:41, NafNury

Naj bodo otroci le dobri, ko → Naj se otroci počutijo dobro le, če je vse blizu in svet bo zanje zanesljiv in prijazen. In ne zamerite svojim, vsi smo različni, razmišljajo na svoj način in preprosto še ne morejo sprejeti vašega načina življenja. 20.10.2013 12:13:23, dolgčas

Kaj pomeni, da noče živeti v svoji hiši? 20.10.2013 12:15:46, Wizard Viagra

hehe Naj poskusim uganiti. Hiša iz Ur...ba? → hehe Naj poskusim uganiti.
Hiša iz Ur...ba?
20.10.2013 22:52:59, tudi iz Ufe

++)) ++)) 20.10.2013 12:19:46, dolgčas

Poskušal urediti fotografije, slike → Poskušal sem urediti fotografijo, slike so odpadle, na splošno ... :) 20.10.2013 15:34:53, NafNury

O prihodnosti se s svojimi ne pogovarjam → Ne govorim o prihodnosti s svojimi ljudmi... Dan je minil in ni kaj... :)
Sploh ne morem načrtovati dopusta... :(

Čas bo vse postavil na svoje mesto ... Se strinjam! 20.10.2013 13:08:52, NafNury

Hvala za podporo! :) Tudi jaz se trudim → Hvala za podporo! :)
Tudi sama se trudim biti čim bolj civilizirana... Vedno seveda ne gre! :/
20.10.2013 13:07:11, NafNury

Vse je zelo dobro za vas! In še bo → Vse je zelo dobro za vas! In še bolje bo!

Imam prijatelja, ki je pogosto hodil na dopust z družinami z BJ: sam z NJ + BJ z njeno NM + skupni otrok iz BZ + skupni otrok iz NJ + otrok NJ iz prvega zakona. BZ je odšel v drugo državo, njun skupni otrok je živel ali pri mami ali pri očetu, kjer je hotel in kolikor je hotel, seveda se je vse uredilo s šolo, nato pa z zavodom.
Tisti. Razvili sta se 2 polnopravni družini, odnosi med nekdanjima zakoncema so se ustalili v prijateljske, vsi so srečni v novih družinah in ljubijo vse otroke obeh družin. Torej se lahko zgodi vse!

In tvoja mama in sestra sta zaskrbljeni zate, no, takšen model imata v glavi - ne se zdaj prepirati, ko bo čas, boš vseeno naredila po svoje in bodo to sprejele :) Samo zdaj umakni se od pogovora o tej temi ali reci da ")))
V glavi sorodnikov so vse vrste ščurkov)), doma jih ne boste gojili
To je tvoje življenje in samo tvoja izbira, mnenja ostalih se slišijo in upoštevajo, največ 20.10.2013 14:05:58, 3131

Vse je vredu! In ne pokvari situacije → Vse je vredu! In ne pokvarite situacije tako, da vanj spustite ščurke drugih :) 20.10.2013 14:13:48, Sončni veter

Se ne vidi na fotografiji? O_O Z višino 165 → Se ne vidi na fotografiji? O_O
Z višino 165 cm tehtam 70 kg, zato je bolje, da se znebim 8-10 dodatnih kg ...
Situacija moje sestre je malo slabša in bolj zanimivo je hujšati skupaj, kot tekmovanje... :)
20.10.2013 15:43:59, NafNury

Nihče ni rekel ... sam vem, da moj → Nihče ni rekel ... sama vem, da je moja optimalna teža 60-62 kg, jedla sem med gradnjo, bila sem zelo živčna ... :/ 20.10.2013 16:57:15, NafNury

če "prijatelji proti", pa kakšna reakcija → če so "prijatelji proti", kakšno reakcijo si potem pričakoval od nje?
Ste jih sami obrnili proti temu oziroma prilili olja na ogenj in zdaj pričakujete, da bodo podprli vaš trenutni položaj?
20.10.2013 16:26:57, Oker

Ne, ne zamerite mi → Ne, ne krivite vsega name ... Uglasili so se vase, na splošno so se trudili, da jih ne bi vlekli v moje prepire ... :/ 20.10.2013 16:55:00,


Vrh